رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم مطرح کرد:

اشتغال هزار و دویست مهندس بمشاغل غیرتخصصی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم بیان کرد: این مجموعه نزدیک به دو هزار و چهارصد نفر عضو دارد ولی در حال حاضر قریب به هزار و دویست نفر از این افراد یا بیکار بوده یا بمشاغل غیرتخصصی مشغولند.

کد خبر: 960313006 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ خرداد ۹۶ - ۲:۱۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم بیان کرد: این مجموعه نزدیک به دو هزار و چهارصد نفر عضو دارد ولی در حال حاضر قریب به هزار و دویست نفر از این افراد یا بیکار بوده یا بمشاغل غیرتخصصی مشغولند.اشتغال هزار و دویست مهندس بمشاغل غیرتخصصی

اشتغال هزار و دویست مهندس بمشاغل غیرتخصصی

اشتغال هزار و دویست مهندس بمشاغل غیرتخصصی

اشتغال هزار و دویست مهندس بمشاغل غیرتخصصی

عباس خرمی با اشاره به این که سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم امسال برای فارغ‌التحصیلین بخش کشاورزی برنامه جامعی را دنبال میکند،گفت : استفاده از ظرفیت نیروهای با استعداد و تحصیل کرده میتواند در بخش کشاورزی پیشرفتهای جدیدی را برای استان قم بدنبال داشته باشد.
خرمی با اعلام این که گسترش آموزشهای مرتبط با کشاورزی بصورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: امیدوار هستیم در سال نودوشش بتوانیم با تکیه بر ابزارهای نوین و استفاده از تجربیات گذشته به کشتهای جدید برسیم.
وی از تشکیل کارگروههای تخصصی در بدنه این سازمان یاد کرد و افزود: این کارگروهها بمنظور افزایش مهندسین کشاورزی فعالیتهای خود را بصورت جدی دنبال میکنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم تصریح کرد: مهندسین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم بعضی از محصول های را بررسی کرده که در نقاط مختلف کشور در حال کشت است و میتواند در استان قم بعنوان یک الگوی کشت مورد استفاده قرار گیرد.


وی با بیان این که بخشی از باغات استان طی سالهای گذشته بر اثر نبود آگاهی لازم از بین رفته است، تاکید کرد: امیدواریم با نگاه ویژه مسؤولین استانی بتوانیم بخشی از ضررهای وارده بکشاورزان را جبران کنیم.
خرمی با اشاره به این که تا کنون بعضی از بانکها نتوانسته اند در تامین تهسیلات مورد نیاز بخش کشاورزی بشیوه مطلوبی پاسخ گوی کشاورزان باشند، ابراز نمود: امیدواریم با افزایش هماهنگی مسؤولین استانی بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.
وی از صدور هزار و پانصد مجوز، ۲ هزار گواهی آموزشی و برگزاری گردهمایی تخصصی کشاورزی با حضور چهارصد نفر از بهره‌برداران یاد و عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم نزدیک به دو هزار و چهارصد نفر عضو دارد ولی در حال حاضر قریب به هزار و دویست نفر از این افراد یا بیکار بوده یا بمشاغل غیر تخصصی مشغولند.
منبع: خبرگزاری فارس

 

کانال تلگرام نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ خرداد ۹۶
1196 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0