رییس سازمان نظام مهندسی استان گلستان

لزوم صیانت از نیروی کار و ایمن سازی محیط کارگاههای ساختمانی

رییس سازمان نظام مهندسی استان گلستان بیان کرد: استفاده از مسئول ایمنی در پروژههای ساختمانی در راستای لزوم صیانت از نیروی کار و ایمن سازی محیط کارگاهها و اجرایی شدن مجموعه مقررات ملی ساختمان است.

کد خبر: 960310017 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ خرداد ۹۶ - ۴:۱۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رییس سازمان نظام مهندسی استان گلستان بیان کرد: استفاده از مسئول ایمنی در پروژههای ساختمانی در راستای لزوم صیانت از نیروی کار و ایمن سازی محیط کارگاهها و اجرایی شدن مجموعه مقررات ملی ساختمان است.لزوم صیانت از نیروی کار و ایمن سازی محیط کارگاههای ساختمانی

لزوم صیانت از نیروی کار و ایمن سازی محیط کارگاههای ساختمانی

لزوم صیانت از نیروی کار و ایمن سازی محیط کارگاههای ساختمانی

لزوم صیانت از نیروی کار و ایمن سازی محیط کارگاههای ساختمانی

 

احمد تجری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان روز ۴ شنبه در حاشیه امضاء تفاهمنامه استفاده از مسئول ایمنی در پروژه های ساختمانی میان نظام مهندسی ساختمان، امور شهری و شوراهای استانداری، راه و شهرسازی، فنی و حرفه ای و کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان، عنوان کرد: این تفاهم در راستای آئین نامه های حفاظتی مرتبط با ایمنی در عملیات ساختمانی به امضا رسیده و اجرایی خواهد گردید.

مهندس تجری با اشاره به این که از ظرفیت مهندسین واجد شرایط در افزایش ضریب ایمنی کارگاههای ساختمانی استفاده خواهد شد، ادامه داد: اداراه ها و سازمانها باید از ظرفیت های فنی و تخصصی مهندسین ساختمان در این بخش استفاده کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان اضافه کرد: علاوه بر استقرار مسئولین ایمنی در کارگاه های ساختمانی بر اساس آیین نامه ایمنی ومقررات ملی ساختمان پیمان کاران دارای گواهی نامه صلاحیت تخصصی و ایمنی پیمان کاری میتوانند بعنوان مجری فعالیت نمایند.

به گفته این مقام مسئول؛ برگزاری دوره های مستمر آموزشی با موضوع ایمنی برای همه گروههای هدف، ارتقا روشهای نظارت، کنترل و بازرسی از کارگاهها، توسعه فرهنگ ایمنی و ترویج استفاده از تجهیزات ایمنی و حفاظتی مناسب با اجرای این تفاهم نامه، عملی خواهد شد.

حدود ۸ هزار مهندس در رشته های مختلف فنی در نظام مهندسی ساختمان استان گلستان عضو هستند.

منبع : ایرنا

 

کانال تلگرام برق ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ خرداد ۹۶
1143 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0