رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان کرد:

لزوم احداث واحد های گلخانه ای در استان تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان کرد: احداث واحدهای گلخانه ای در استان الزامی است و مدیران ستادی و شهرستانی نیز باید در این زمینه اقدامات ویژه ای در جهت برخورداری متقاضیان از تسهیلات انجام دهند.

کد خبر: 960310008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ خرداد ۹۶ - ۱:۱۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان کرد: احداث واحدهای گلخانه ای در استان الزامی است و مدیران ستادی و شهرستانی نیز باید در این زمینه اقدامات ویژه ای در جهت برخورداری متقاضیان از تسهیلات انجام دهند.لزوم احداث واحد های گلخانه ای در استان تهران

لزوم احداث واحد های گلخانه ای در استان تهران

لزوم احداث واحد های گلخانه ای در استان تهران

لزوم احداث واحد های گلخانه ای در استان تهران

علی اشرف منصوری عصر ۳ شنبه در پنجاه وهفتمین جلسه ستاد کشت گلخانه و قارچ سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: دغدغه مدیران سازمان باید تحقق کامل برنامه های اقتصاد مقاومتی باشد که در این مورد توسعه گلخانه ها و تبدیل گلخانه های سنتی بمدرن که جزو سیاستهای اقتصاد مقاومتی و سیاستهای محوری وزارت جهاد کشاورزی است باید بصورت ویژه دنبال گردد.
منصوری ادامه داد: لازم است بصورت شبانه روزی برای رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه توسعه گلخانه ها اقدام عملی صورت پذیرد، تا در هفته های آینده شاهد جهش در احداث واحدهای گلخانه ای باشیم.
وی افزود: دو هزار و چهارصد و سی هکتار برنامه ابلاغی این سازمان برای احداث یا نوسازی و تبدیل گلخانه های سنتی بمدرن در سطح شانزده شهرستان استان در سال نودو شش است.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به تسریع در روند راه اندازی بزرگ ترین شهرک گلخانه ای کشور در شهرستان ورامین تصریح کرد: باتوجه به تشکیل هیات امنا در شهرک حصارگلی ورامین باید هرچه سریعتر تاسیسات و مدیریت شهرک بهیئت امنا واگذار گردیده و احداث و اجرای واحدهای گلخانه ای بسرعت شروع گردد.
وی در ادامه با اشاره به حریم واحدهای گلخانه ای با واحدهای دامی در استان تهران عنوان داشت: بزودی جلسه مشترکی با سازمان دام پزشکی کشور، معاونت اموردام و سازمان نظام مهندسی کشاورزی تهران  در جهت رفع این مشکل و کاهش حریمها با رعایت ضوابط مربوطه برگزار خواهد شد.
بررسی آخرین وضعیت معرفی و جذب تسهیلات بانکی متقاضیان شهرک حصارگلی ورامین و دیگر متقاضیان گلخانه ها، جانمایی قطعات در این شهرک کشاورزی و تسریع در بررسی و پذیرش وثایق متقاضیان بنای گلخانه از دیگر موضوعات این نشست بود.
منبع: بازار نیوز

 

کانال تلگرام آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ خرداد ۹۶
1317 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0