مجتبی شاکری

احداث پد هلیکوپتر در سطح شهر تهران

عضو شورای شهر تهران خواستار ساختن پد هلیکوپتر برای اقدامات اورژانسی و بحرانی در سطح شهر تهران گردید.

کد خبر: 960309007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ - ۱:۲۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،عضو شورای شهر تهران خواستار ساختن پد هلیکوپتر برای اقدامات اورژانسی و بحرانی در سطح شهر تهران گردید.احداث پد هلیکوپتر در سطح شهر تهران

 

احداث پد هلیکوپتر در سطح شهر تهران

احداث پد هلیکوپتر در سطح شهر تهران

احداث پد هلیکوپتر در سطح شهر تهران

مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در تذکری قبل از دستور در سیصدوچهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بموضوع ساختن پد  هلیکوپتر در سطه شهر تهران پرداخت و بیان کرد: در خرداد سال نود و پنج در مورد ساختن پدهای هلیکوپتر مصوبه‌ای داشتیم و قرار بود در طی چهار ماه با هم کاری نظام مهندسی ساختمان تهران  و شهرداری تهران این موضوع بررسی گردد.

شاکری با اشاره به این که باید هفتاد و پنج پد در شهر تهران ساخته شود،اظهار داشت: این پدهای ورود هلیکوپتر در جا به‌ جایی بیماران اورژانسی، انجام امور آتش‌نشانی و موارد بحرانی خیلی تاثیر گذار است و رسیدگی به این موضوع با توجه بگذشت حدود ۱ سال خیلی اهمیت دارد.

عضو شورای شهر تهران در بخش دیگری از تذکر قبل از دستور خود به موضوع ساختن یک واحد نانوایی و یک ساختمان مسکونی اشاره نمود و با تاکید بر بروز شرایط سخت برای ساکنین این ساختمان و شکایت انجام شده و صدور دستور قلع و قمع این واحد نانوایی تاکید نمود: بعضی شهرداران مناطق و نواحی با تعلل خود با حیثیت شهرداری برخورد میکنند.

وی به موضوع حذف عنوان مرگ در شعارها پرداخت و اذعان کرد: در ماه خرداد و در آستانه سال گرد ارتحال حضرت امام خمینی هستیم. امام در مورد موضوع برائت که مهم ترین آن برائت از صهیونیسم و آمریکا است تاکید داشتند و جانبازان دفاع مقدس از طرح این موضوع خیلی ناراحت هستند.

منبع: فانوس

 

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۹۶
1412 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0