جانشین زنگنه

جانشین زنگنه در وزارت نفت مشخص گردید

عموما انتظار ادامه وزارت زنگنه را دارند با این وجود اخباری بگوش میرسد که از تغییر در این وزارت خانه حکایت دارد.

کد خبر: 960308037 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ خرداد ۹۶ - ۶:۵۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، عموما انتظار ادامه وزارت زنگنه را دارند با این وجود اخباری بگوش میرسد که از تغییر در این وزارت خانه حکایت دارد.جانشین زنگنه در وزارت نفت مشخص گردید

جانشین زنگنه در وزارت نفت مشخص گردید

جانشین زنگنه در وزارت نفت مشخص گردید

جانشین زنگنه در وزارت نفت مشخص گردید

 

از زمانیکه رئیس جمهور در نشست خبری انتخاباتی خود از لزوم جوان سازی کابینه گفت گمانه زنیها در مورد تغییرات کابینه شروع گردید.
رسانه ها اسامی مختلفی را در مورد تغییرات هیئت دولت دوازدهم اعلام نموده اند. در این میان اسامی افرادی مانند نعمت زاده، قاضی زاده هاشمی، طیب نیا و رحمانی فضلی و پورمحمدی بچشم میخورد.
در مورد وزارت نفت ولی تا کنون نکته ای مطرح نشده و عموما انتظار ادامه وزارت زنگنه را دارند با این وجود اخباری بگوش میرسد که از تغییر در این وزارت خانه حکایت دارد.
گویا شخص زنگنه بدلیل وضعیت جسمانی و سلامتی قصد ادامه کار در وزارت نفت را ندارد و باید منتظر تغییراتی در ریاست این وزارت خانه در دولت جدید باشیم.
در میان مدیرها و بدنه وزارت نفت اسامی مختلفی بعنوان جانشین زنگنه مطرح گردیده ولی یک نفر بیش از بقیه گزینه ها مورد عنایت است و احتمالا باید منتظر حضور او در مسند وزارت نفت باشیم.

حبیب الله بی طرف که اخیرا بعنوان معاون جدید امور مهندسی، پژوهش و فناوری از طرف زنگنه منصوب گردیده است جدی ترین گزینه دولت برای دولت دوازدهم میباشد.
بی طرف وزیر سابق نیرو در سالهای هشتادوچهار- هفتادوشش بود و بعد از آن رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گردید.


بی طرف دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشکده فنی دانشگاه تهران میباشد. او از اعضای کمیتهٔ مرکزی دانشجوهای مسلمان پیرو خط امام بود، که در آبان پنجاه و هشت سفارت ایالات متحده در تهران را اشغال نمودند و بحران گروگان‌گیری در سفارت آمریکا را رقم زدند.
وی فعالیت اجرایی خود را از سال پنجاه و هشت با مشارکت در راه‌اندازی جهاد سازندگی شروع کرد. در طول جنگ ایران و عراق بعنوان عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بفعالیت ادامه داد.
بی طرف در فاصله سال های شصت و پنج تا شصت و هشت استاندار یزد بود. از ابتدای سال شصت و نه تا پایان سال هفتادو سه بمدت ۵ سال، در سمت معاون آموزشی وزارت نیرو فعالیت داشت. وی در دولتهای هفتم و هشتم، در کابینه اول و دوم سید محمد خاتمی، به عنوان وزیر نیرو فعالیت مینمود.
منبع: بازار نیوز

 

نشریه ۱۱۰ جلد اول

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ خرداد ۹۶
1328 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0