دکتر ابوالفضل رحیمی

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی، نفر اول انتخابات هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان جهرم گردید

دکتر ابوالفضل رحیمی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم و مدیرگروه سابق عمران این واحد در ششمین دوره انتخابات هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان که در تاریخ 4 خرداد سال جاری در محل ساختمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان جهرم برگزار گردید، توانست با کسب اکثریت قاطع آرا بعنوان نفراول در گروه عمران انتخاب گردد.

کد خبر: 960308033 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ خرداد ۹۶ - ۶:۰۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،دکتر ابوالفضل رحیمی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم و مدیرگروه سابق عمران این واحد در ششمین دوره انتخابات هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان که در تاریخ ۴ خرداد سال جاری در محل ساختمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان جهرم فارس برگزار گردید، توانست با کسب اکثریت قاطع آرا بعنوان نفراول در گروه عمران انتخاب گردد.عضو هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی، نفر اول انتخابات هیئت رئیسه

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی، نفر اول انتخابات هیئت رئیسه

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی، نفر اول انتخابات هیئت رئیسه

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی، نفر اول انتخابات هیئت رئیسه

در این انتخابات که هر از سه سال برگزار میشود، ترکیب نهایی هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان شهرستان جهرم مشخص میشود.
طبق آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، هیئت رئیسه بعد از انتخاب، نظارت بر اجرای دقیق مباحث بیست و یک گانه مقررات ملی ساختمان و نحوه اشتغال بکار مهندسان حوزه ساختمان نظارت و فعالیت میکنند.
رشته عمران واحد جهرم از رشته های خوب و پرطرفدار واحد است که در ۲ مقطع کاردانی و کارشناسی به ترتیب در سالهای هشتاد و چهار و نود راه اندازی شد و با دارا بودن استادان مجرب توانست علاقمندان بسیاری را مخصوصا از جای جای استان فارس بخود جذب کند.
برگزاری جلسه مدیرهای گروه
در آستانه برگزاری امتحانات و آغاز ترم جدید آموزشی تابستان جلسه مدیرهای گروه دانشگاه در سالن شهید خزاعی نژاد این دانشگاه برگزار گردید.
در این نشست که بمنظور هماهنگی بیش تر و هم فکری بمنظور افزایش کیفیت آموزشی برگزار گردید این موارد به تصویب رسید: نظارت بیش تر مدیرهای گروه بر امور پایان نامه ها، حضور مستمر اعضای هیئت علمی در راستای حل مشکل های دانشجوها، تلاش جدی به توسعه تحصیلات تکمیلی، راه اندازی رشته های جدید زیر مجموعه علوم پزشکی، برگزاری کارگاه تفسیر سوره مبارکه حمد.


هم زمان با شروع ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، کارگاه تفسیر سوره مبارکه حمد در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم شروع گردید.
در این کارگاه که در ایام ماه مبارک رمضان پس از نماز جماعت ظهر و عصر برگزار میشود، حجت‌الاسلام کوه نورد به بیان تفسیر این سوره مبارکه و بیان دقایق و لطایف آن میپردازند.
برگزاری جلسه هیات رئیسه
جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاداسلامی واحد جهرم برگزار گردید.
رئیس واحد جهرم با تبریک ماه مبارک رمضان از همگان خواست تا با بهره گیری از فیوضات این ماه مبارک در افزایش درجات معنوی وروحی خود همت نمایند.
دکتر سید کورش سرورزاده بر برگزاری برنامه های فرهنگی این ماه تاکید نمود.
در ادامه درمورد موارد زیر بحث و بررسی به عمل آمد و مواردی بتصویب رسید. برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان، تاکید بر رعایت قوانین حجاب و عفاف در دانشگاه، پرداخت هدیه روز جانباز، اجاره ساختمان های بلااستفاده دانشگاه و چگونگی برگزاری امتحانات پایان ترم.
در خاتمه نشست قرار شد که معاونتها مشکلات حوزه خود را با رعایت اولویتها هرچه سریع تر اعلام کنند.
منبع: آنا

 

نشریهشماره ۱۱۰

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ خرداد ۹۶
1638 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0