هشتادمین جلسه هیأت مدیره

هشتادمین جلسه هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران برگزار گردید

هشتادمین جلسه هیأت مدیره سازمان روز شنبه 6 خردادماه در محل سازمان برگزار و تصمیماتی بشرح ذیل اتخاذ گردید :

کد خبر: 960308011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ خرداد ۹۶ - ۱۲:۲۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندارن هشتادمین جلسه هیأت مدیره سازمان روز شنبه ۶ خردادماه در محل سازمان برگزار و تصمیماتی بشرح ذیل اتخاذ گردید :هشتادمین جلسه هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

هشتادمین جلسه هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

هشتادمین جلسه هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

هشتادمین جلسه هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

۱- قرار شد با توجه به کمبود وقت و مشارکت بیش تر اعضاء در موضوعات طرح شده در مجمع عادی ، موضوع انتخاب بازرسین سازمان از دستور کار مجمع عمومی عادی خارج و انتخابات مذکور در مجمع فوق العاده سازمان برگزار شود و قابل ذکر است که تاریخ مجمع فوق العاده نوبت اول ۸ تیرماه و در صورت نرسیدن به حد نصاب ، مجمع فوق العاده دوم تاریخ ۱۲ تیرماه برگزار شود .
۲- ادامه موضوع نرم افزار ارجاع کار نظارت مطرح و بعد از بحث و بررسی در مورد جزئیات ، مورد تائید قرار گرفت و قرار شد که حداکثر تا ۱۵ تیرماه سال جاری اجرایی شود .
۳- ارائه گزارش هیئت کارشناسی در مورد خرید ساختمان کانون شهر ساری مطرح و با خرید به مبلغ ۶۳۰ میلیون تومان موافقت شد .
۴- نظامنامه کنترل نظارت سازمان ، پیشنهادی کنترل نظارت سازمان مطرح و بعد از بحث و بررسی با اصلاحاتی مورد تصویب قرار گرفت .
۵- موضوع برگزاری گردهمایی استانی مهندسان عمران مطرح که ضمن موافقت با برگزاری گردهمایی ، قرار شد که لیست هزینه ها و برنامه ها ارائه شود .
۶- موضوع آئین معارفه و تکریم هیأت رئیسه جدید دفاتر و سرپرستان دفاتر مطرح که با برگزاری آئین در روز ۵ شنبه مورخ یازدهم خرداد نودوشش موافقت شد.


۷- موضوع هزینه های شرکت در مسابقات فوتسال و بسکتبال سازمانهای نظام مهندسی کشور مطرح که تا سقف ۳۵ میلیون تومان برای مسابقه فوتسال و ۳۰ میلیون تومان برای بسکتبال موافقت شد.

۸- نامه شماره ۸۱۷۴/۱۳۰ اداره کل راه و شهرسازی در مورد تمدید قرارداد پرسنل مطرح که با تمدید تا آخر شهریور ماه موافقت شد و قابل ذکر است که محل کارشان در اداره کل راه و شهرسازی میباشد.
۹- موضوع تمدید ادامه قرارداد با شرکت نرم افزاری جادوی فکر درمورد تعمیر ، نگه داری و پشتیبانی و توسعه مطرح که تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در این مورد موافقت شد .
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

 

بهترین منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ خرداد ۹۶
1353 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0