جلسه بانوان کارآفرین با حضور خانم آی نور کارآفرین برتر ترکیه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین برگزار گردید؛

چهارمین کنفرانس ملی معماری و شهرسازی

چهارمین کنفرانس ملی معماری و شهرسازی "پایداری و تاب آوری از آرمان تا واقعیت" با حضور اساتید برجسته، کارشناسین و صاحب نظران معماری و شهرسازی کشور و مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بمیزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین برگزار گردید.

کد خبر: 960302023 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ خرداد ۹۶ - ۲:۵۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، چهارمین کنفرانس ملی معماری و شهرسازی “پایداری و تاب آوری از آرمان تا واقعیت” با حضور اساتید برجسته، کارشناسین و صاحب نظران معماری و شهرسازی کشور و مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بمیزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین برگزار گردید.چهارمین کنفرانس ملی معماری و شهرسازی

چهارمین کنفرانس ملی معماری و شهرسازی

چهارمین کنفرانس ملی معماری و شهرسازی

چهارمین کنفرانس ملی معماری و شهرسازی

در این کنفرانس ملی که با حمایت و هم یاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و شهرداری قزوین هم راه بود، استادان برجسته کشور جنبه های مختلف پایداری در سازهها را مورد نقد و بررسی قرار دادند.
در آغاز دبیر اجرایی کنفرانس، ضمن خیر مقدم به میهمان ها و شرکت کننده ها، با تعریف مفهوم “پایداری”، در مورد ضرورت برگزاری این کنفرانس و چگونگی داوری مقالات مطالبی بیان کرد.
بگفته دکتر خستو، تسریع تخریب طبیعت و شتاب گرفتن توسعه صنعتی و برداشت بی رویه منابع، نگرانیهای بسیاری را در مورد پاسخ گویی به نیاز نسلهای آینده به وجود آورده و از طرف دیگر با توجه به ضرورت مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی، مفهوم “تاب آوری” به موضوعی بحث برانگیز در مباحث امروز معماری و شهرسازی مبدل گردیده است.

خستو ادامه داد: از حدود چهارصد مقاله ای که به دبیرخانه کنفرانس ارسال گردیده بود، تعداد صدوپنجاه و دو مقاله پذیرش قطعی شد که چهار مقاله بعنوان مقالات برتر شناخته گردید.
وی فزود: با توجه به اهمیت ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه، امسال میزبان مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان هم هستیم.
در این آئین دکتر عطایی قائم مقام ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین هم ضمن خیر مقدم به میهمان ها و حاضرین، از زحمات دکتر سلطانزاده، دکتر خستو و دکتر ارمغان بدلیل برگزاری چهارمین کنفرانس ملی معماری و شهرسازی قدردانی نمود.
قابل ذکر است؛ در این کنفرانس، عده ای از اساتید مشهور معماری و شهرسازی کشور، مطالبی در مورد موضوع مورد بحث ارائه دادند و نشستهای تخصصی ای هم در این حوزه برگزار گردید.
منبع: خبرگذاری بسیج

 

کانال تلگرام نظام مهندسی مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ خرداد ۹۶
1194 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0