حضور در الکامپ

ثبت نام نهایی الکامپ بیست و سوم اول خرداد ماه آغاز شد

ثبت نام و جانمایی نهایی حضور در الکامپ بیست سوم از امروز یکم خردادماه آغاز شده است.

کد خبر: 960302022 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ خرداد ۹۶ - ۵:۳۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران به اطلاع متقاضیان علاقه مند به حضور در نمایشگاه الکامپ بیست و سوم که مرحله پیش ثبت نام را پیرو اطلاعیه اخیر انجام داده اند، میرساند از امروز اول خرداد ماه ثبت نام و جانمایی قطعی آغاز شده است.ثبت نام نهایی الکامپ بیست و سوم اول خرداد ماه

ثبت نام نهایی الکامپ بیست و سوم اول خرداد ماه

ثبت نام نهایی الکامپ بیست و سوم اول خرداد ماه

ثبت نام نهایی الکامپ بیست و سوم اول خرداد ماه

 

تایید پیش ثبت نام شرکت ها از روز اول خرداد ماه با توجه به اولویت زمان پیش ثبت نام و زمینه فعالیت مرتبط با نمایشگاه آغاز و از طریق ایمیل به شرکت ها اطلاع رسانی می شود.
طبق روال سالهای گذشته متقاضیانی که فضایی بیش از ۶۰ متر مربع را در مرحله پیش ثبت نام درخواست کردند، در صورت تایید ستاد برگزاری با متراژ و حضور شرکت متقاضی با توجه به زمینه فعالیت آن شرکت، جهت جانمایی حضوری دعوت خواهند شد تا نسبت به جانمایی قطعی اقدام شود.


متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت نام فضایی کمتر از ۶۰ متر مربع را ثبت کردند، بر اساس الویت زمانی پیش ثبت نام، ایمیل فعال شده و باید ضمن مراجعه به سایت iran-elecomp.com نسبت به ارسال مدارک، درخواست متراژ تایید شده از سوی ستاد و پرداخت هزینه غرفه اقدام کنند. این شرکت ها با توجه به اولویت زمان پرداخت هزینه از سوی ستاد برگزاری جانمایی خواهند شد.
تمامی شرکتهای متقاضی، باید ۷۲ ساعت پس از آنکه ایمیل شان فعال شد، نسبت به واریز وجه طبق پیش فاکتوری که از طریق سایت الکامپ قابل مشاهده است، اقدام کنند. در غیر این صورت ثبت نام آنها لغو تلقی میشود و سایر متقاضیانی که در لیست رزرور قرار دارند، فعال خواهند شد.
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۱۷) ۳۰ تیرماه تا ۲ مردادماه توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی برگزار میشود.

منبع: سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران

کانال تلگرام نظام مهندسی یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ خرداد ۹۶
1210 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0