تخلف مهندسان ناظر در کمیسیون ماده 100 انتخابات رکن بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

انتخابات رکن بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران امروز برگزار می گردد

انتخابات رکن بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران امروز هم راه با مجمع فوق‌العاده برگزار می گردد. اهمیت این انتخابات که بیش از صد و بیست هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران توانایی حضور در آنرا دارند

کد خبر: 960302005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ خرداد ۹۶ - ۱۰:۲۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، انتخابات رکن بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران امروز هم راه با مجمع فوق‌العاده برگزار می گردد. اهمیت این انتخابات که بیش از صد و بیست هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران توانایی حضور در آنرا دارندانتخابات رکن بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

انتخابات رکن بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

انتخابات رکن بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

در وظیفه ها و اختیارات رکن بازرسی است که این امکان را به عضو های سازمان میدهد در ارتباط با معیشت اعضا، بازرسینی را برای نظارت بر عمل کرد هیئت مدیره و مصوبات و گردش کار آن برای مدت دو سال انتخاب نمایند. تعداد بازرسین، سه نفر اصلی و ۱ نفر علی‌البدل است که از میان هشت نفر کاندیدای تایید صلاحیت شده انتخاب میشوند.
گفتنی است، منابع در گردش سازمان هزار میلیارد تومان است که یکی از وظایف بازرسین، نظارت بر آن است. اظهارنظر در خصوص صحت صورت داراییها و صورت‌حساب‌ دوره عمل کرد و ترازنامه‌ای که هیئت مدیره جهت ارائه به مجمع عمومی تهیه کرده و تهیه گزارش و تسلیم آن به هیئت مدیره حداقل پانزده روز قبل از تشکیل مجمع عمومی، از وظایف و اختیارات بازرسین است.


شاخه مهندسان حزب مردم‌سالاری سه نفر از اعضای خود شامل: ۱-‌ آقای همایون یوسفیان املشی ۲- آقای افشین رئیسی‌نژاد ۳- آقای مجتبی مسگرزاده را بعنوان کاندیداهای خود در این انتخابات معرفی نموده و از مهندسین درخواست دارد در راستای انتخاب لیست اصلاح‌طلبان در شورای شهر تهران، لیست اصلاح‌طلبان مهندسین در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران را یاری نماید.
این انتخابات از ساعت پانزده الی بیست و یک امروز دوم خرداد هم راه با مجمع فوق‌العاده در پژوهش گاه نیرو برگزار میگردد.
منبع: روزنامه مردم سالاری

 

کانال تلگرام نظام مهندسی فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ خرداد ۹۶
1511 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0