بهرامن

تعطیلى معدن یورت استان گلستان تا موقع برقرارى ایمنى

بهرامن در ارتباط با داشتن تاییدیه ایمنی معدن یورت از سازمان نظام مهندسی، بیان کرد: معدن یورت استان گلستان ،جزو معادنی بوده که دارای گزارش نظام مهندسی مبنی بر ایمنی بودن و مورد تایید بودن آن بوده و نمره قبولی در میان معادن کشور دریافت نموده است.

کد خبر: 960230001 تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ - ۲:۰۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،بهرامن در ارتباط با داشتن تاییدیه ایمنی معدن یورت از سازمان نظام مهندسی ، بیان کرد: معدن یورت استان گلستان ،جزو معادنی بوده که دارای گزارش نظام مهندسی مبنی بر ایمنی بودن و مورد تایید بودن آن بوده و نمره قبولی در میان معادن کشور دریافت نموده است.تعطیلى معدن یورت استان گلستان تا موقع برقرارى ایمنى

تعطیلى معدن یورت استان گلستان تا موقع برقرارى ایمنى

تعطیلى معدن یورت استان گلستان تا موقع برقرارى ایمنى

تعطیلى معدن یورت استان گلستان تا موقع برقرارى ایمنى

محمدرضا بهرامن با اشاره به تعطیلی معدن یورت استان گلستان، عنوان کرد: با توجه بحادثه پیش آمده در معدن یورت تا زمانیکه ایمنی این معدن توسط کارشناسین تایید نگردد و ایمنی به حد مجاز خود بازنگردد امکان فعالیت دوباره آن وجود ندارد.
وی ادامه داد: کارگروه تشکیل شده در حال پی گیری علت اصلی به وجود آمدن حادثه در معدن یورت هستند و هم چنان اظهار نظری از طرف مسئولین و کارشناسین مطرح نگردیده است.
رئیس خانه معدن ایران افزود: در صورتیکه ایمنی معدنی در حد مجاز نباشد اجازه فعالیت بمعادن داده نمیشود و با اتفاق افتادن حادثه یورت نظارتها بر ایمنی معدن ها بیش تر خواهد شد.


وی در ارتباط با داشتن تاییدیه ایمنی معدن یورت از سازمان نظام مهندسی، تصریح کرد: معدن یورت گلستان ،جزو معدن هایی بوده که دارای گزارش نظام مهندسی مبنی بر ایمنی بودن و مورد تایید بودن آن بوده و نمره قبولی در میان معادن کشور دریافت نموده است.
بهرامن خاطرنشان کرد: حوادثی هم چون معدن یورت در تمامی دنیا اتفاق افتاده و بروز جنین حوادثی امری طبیعی برای معادنی مثل زغال سنگ که دارای گازهای سمی است خواهد بود؛ اما عمدتا رویدادهای این چنینی بموضوع آموزش و مراقبتهای لازم در حین انجام کار رخ میدهد البته که فرسوده بودن ماشین‌آلات و تجهیزات هم سهم خود را در این گونه اتفاقات دارد.
منبع: خبرنامه دانشجویان ایران

 

کانال تلگرام اخبار نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ اردیبهشت ۹۶
1373 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0