دومین فراخوان بکارگیری کارشناس دامپروری رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان مطرح کرد:

طرح توسعه کشت گلخانه‌ای گیاهان دارویی در کالپوش اجرایی میشود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر لزوم پی گیری طرح توسعه کشت گیاهان دارویی در منطقه کالپوش شاهرود تأکید کرد و بیان داشت: طرح توسعه کشت گیاهان دارویی در کالپوش اجرایی میشود.

کد خبر: 960228015 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۶ - ۶:۰۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر لزوم پی گیری طرح توسعه کشت گیاهان دارویی در منطقه کالپوش شاهرود تأکید کرد و بیان داشت: طرح توسعه کشت گیاهان دارویی در کالپوش اجرایی میشود.طرح توسعه کشت گلخانه‌ای گیاهان دارویی در کالپوش

طرح توسعه کشت گلخانه‌ای گیاهان دارویی در کالپوش

طرح توسعه کشت گلخانه‌ای گیاهان دارویی در کالپوش

طرح توسعه کشت گلخانه‌ای گیاهان دارویی در کالپوش

«سیدحسن میرعماد» در جلسه بررسی مشکل های حوزه کشاورزی کالپوش که در محل جهاد کشاورزی این منطقه و با حضور معاون اقتصادی و منابع انسانی استانداری استان سمنان و بعضی از مدیرهای کل و معاونتهای سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید، گفت: طرح توسعه کشت گیاهان دارویی در بعضی از مناطق با هم کاری اداره کل منابع طبیعی استان سمنان پی گیری میشود.
میر عماد با بیان لزوم توسعه کشت گلخانه‌ای در سطح استان ادامه داد: توسعه کشت گلخانه‌ای در راستای تحقق خواسته و مطالبات مردم برای احداث گل شهر هم در دستور کار قرار گیرد.
وی بر لزوم رفع مشکلات مراحل صدور مجوزها از طریق سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سمنان تأکید کرد و تصریح نمود: در همین راستا اراضی منطقه کالپوش باید تعیین تکلیف گردد که این مهم از طریق مدیریت امور اراضی استان در حال انجام است.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر لزوم پی گیری رفع مشکلات قنوات و انتقال آب کشاورزی بمزارع تاکید کرد و افزود: استخرهای ذخیره آب و جاده بین مزارع و هم چنین جذب اعتبار مورد نیاز برای این مهم را مصوب شده است.
وی با اشاره بدستور استاندار و معاون اقتصادی و منابع انسانی مبنی بر تخصیص ۱میلیون متر مکعب آب کشاورزی از سد کالپوش تصریح کرد: پی گیری این مصوبه نیز در اولویت قرار گیرد.
وی با اشاره بضرورت توسعه سیستمهای نوین آبیاری در سطح استان سمنان، اجرای سیستمهای آبیاری تحت فشار با استفاده از کمکهای بلاعوض دولت را نیز مصوب شده است.
میر عماد افزود: پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون از محل اعتبارات خط اعتبار مکانیزاسیون از طریق جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی و تأسیس تعاونی چغندرکاران در راستای رفع مشکل های آن ها با کارخانه های طرف قرارداد از مصوبات نشست بررسی مشکلات بخش کشاورزی کالپوش بود.
منبع: ایسنا

 

کانال تلگرام نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ اردیبهشت ۹۶
1460 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0