نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مطرح کرد:انصراف قالیباف نشان داد او برنامه اقتصادی نداشت

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به اینکه انصراف قالیباف بنفع حجت‌الاسلام رییسی نشان داد برنامه‌های این کاندیدا هم چون ۲.۵ برابر کردن درآمد کشور، افزایش یارانه‌ها و راه‌اندازی سامانه مسکن از پشتوانه علمی بهره مند نبوده است بیان کرد: جریان اصول گرایی تقریبا از شکست خود مطمئن شده و حالا فقط نگران شدت اختلاف آرای خود با اصلاحطلبان است

کد خبر: 960226017 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶ - ۱۱:۳۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به اینکه انصراف قالیباف بنفع حجت‌الاسلام رییسی نشان داد برنامه‌های این کاندیدا هم چون ۲.۵ برابر کردن درآمد کشور، افزایش یارانه‌ها و راه‌اندازی سامانه مسکن از پشتوانه علمی بهره مند نبوده است بیان کرد: جریان اصول گرایی تقریبا از شکست خود مطمئن شده و حالا فقط نگران شدت اختلاف آرای خود با اصلاحطلبان است.انصراف قالیباف نشان داد او برنامه اقتصادی نداشت

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان

انصراف قالیباف نشان داد او برنامه اقتصادی نداشت

فرج‌اله رجبی گفت: در مورد افزایش یارانه که آقای قالیباف بر آن تاکید داشت رییس مجلس تذکر داد که نماینده های مجلس برای هر ریال هدف مندی یارانه‌ها در بودجه نودوشش چانه میزدند. کار بگزارش رییس کمیسیون تلفیق، دیوان محاسبات، ‌مرکز پژوهشها و سازمان برنامه و بودجه کشیده شد و ماحصل این بود که حتی یک ریال هم با حساسیت بسیاری محاسبه گردد. پس تنها راه دو سه برابر کردن یارانه‌ها چاپ پول بدون پشتوانه است که اثرات تورمی شدیدی بر اقتصاد میگذارد.
رجبی همچنین درباره راه‌اندازی سامانه مسکن که ۲ شب پیش انجام شد ادامه داد: این اقدام هم بیش تر یک کار تبلیغاتی بود که بگویند شعارهای ما طبق برنامه است. وگرنه خودشان هم میدانستند که مسوولیتی برای این کار ندارند. با این حال الان باید پرسید شما که چنین سایتی راه‌اندازی نموده‌اید بدلیل انتظاراتی که ایجاد شده و ثبت نامهایی که ممکن است انجام شده باشد موظف هستید برنامه‌های خود را ادامه دهید.
وی افزود: نامزدهای جریان اصول گرایی در مقابل دولتی که برنامه‌اش مشخص است هیچ راه بردی ارایه ندادند و صرفا به آینده حواله میدهند. در مناظرهها مشخص بود پاسخ مناسبی برای چالشهای فراروی اقتصادی ندارند. لذا در مقابل یک برنامه پیش رو و قابل اجرا شعارهایی از قبیل نودوشش درصد، رکود رکورد زده یا کارخانه ها خوابیده سر دادند که بعدا با توجه به تکرار این شعارها، مردم نسبت به آن ها واکسینه شدند.
وی با اعلام اینکه در صحبتهای آقای رییسی هم بی‌برنامگی اقتصادی کاملا مشهود است،تصریح کرد: در مقابل ریزش آرای آقای رییسی و عدم استقبال از برنامه‌هایش در شهرهای مختلف اعتقاد دارم استقبال از آقای روحانی بالا گرفته است.اجتماع ورزش گاه آزادی، لرستان، اصفهان، تبریز و ساری را نگاه کنید میبینید بطور فزاینده‌ای جمعیت در حال اقبال از آقای روحانی هستند. در طرف مقابل سایتهایی که از آقای رییسی دفاع میکنند از پخش تصاویر باز خودداری میکنند.


وی تاکید کرد: به اعتقاد من از ابتدای این هفته جریان انتخابات بطور روشن به سمت رییس جمهور مستقر چرخش کرده و تحلیل جریان اصول گرایی این است که بازی را باخته‌اند. بهمین علت برای اینکه وضعیت را عوض کنند ۲ راه پیش رو داشتند؛ یکی ریسکی و ۲ قطبی کردن رقابت که با کنار رفتن قالیباف این اقدام را صورت دادند و راه کار دوم، امنیتی کردن فضا با هدف کاهش مشارکت مردم و احتمال ضعیف برای پیروزیشان است که در صحبتهای برخی افراد این جریان کاملا نمود دارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ، این نگرش جریان اصول گرایی را کاملا مغایر با منویات رهبر معظم انقلاب دانست و عنوان کرد: مردم قطعا بفرمان رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی با تمام توان در انتخابات شرکت میکنند و با این اوصاف شانس جریان رقیب دولت پایین می‌آید. بنابراین معتقدم جریان اصول گرایی با کنار رفتن قالیباف قصد دارد فاصله خود را با آقای روحانی کم کند تا بتواند با قبول شکست نزدیک، وجهه خود را برای آینده ترمیم کند.
رجبی خاطرنشان کرد: گرچه روی کاغذ شانس آقای روحانی بیش تر است اما مردم نباید کار را تمام شده تلقی کنند بلکه باید حتما روز جمعه به پای صندوقهای رای بروند و اطرافیان خود را برای شرکت ترغیب نمایند؛ ‌ زیرا وقتی سطح مشارکت بالا برود هم رقابت ساده حل میشود و هم مطالبات مردم از دولت پشتوانه قویتری بخود میگیرد.
منبع: رویداد ۲۴

 

 

گروه تلگرام برق قدرت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ اردیبهشت ۹۶
1312 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0