بیانیه

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در آستانه انتخابات بیست و نهم اردی بهشت

در آستانه فرارسیدن زمان انتخابات بیانیه ای از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد منتشر شد که در آن بر حضور پرشور و آگاهانه مردم عزیز و انقلابی تاکید گردیده است. متن بیانیه به این شرح است.

کد خبر: 960226009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶ - ۵:۰۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد در آستانه فرارسیدن زمان انتخابات بیانیه ای از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد منتشر شد که در آن بر حضور پرشور و آگاهانه مردم عزیز و انقلابی تاکید گردیده است. متن بیانیه به این شرح است.بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در آستانه انتخابات

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در آستانه انتخابات

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در آستانه انتخابات

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در آستانه انتخابات

به نام خدا
با نزديك شدن به روز بیست و نهم اردي بهشت ، مردم قهرمان و قدرشناس استان يزد هم گام با ساير هموطنان مان آماده ميشوند تا در انتخاباتي مهم و سرنوشت ساز شركت کرده ، علاوه بر انتخاب رئيس قوه مجريه كشور ، در انتخاب افراد اصلح براي عضويت در شوراهاي اسلامي شهرها و روستاها مشاركت کنند .
با عبور از ۴ دوره پرفراز و نشيب فعاليت شوراهاي اسلامي ، اينك مردم ما بيش از هر زمان به اهميت كار اين شوراها، وظائف و نقش آنها در پيش برد امور شهرها پي برده وبیقين افرادي متخصص ، كارآمد ، دل سوز ومتعهد را براي اين جايگاه انتخاب خواهند نمود.
نامزدهاي منتخب شما براي شوراي اسلامي شهرها در صورتیکه از توانمنديهاي لازم به ويژه در عرصه هايي مانند حوزه عمران شهری-حفظ محيط زيست-توسعه و آباداني و حقوق شهروندي برخوردار بوده و انسانهايي برنامه ريز، برنامه محور، مشاركت جو، مبتكر ، خلاق و توانا در امور شهري باشند، آینده ای روشن را رقم خواهند زد.


سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد بعنوان يك نهاد فني تخصصي پيش گام در امور زيربنايي و برنامه ريزي شهري و شهرسازي با ابراز خوشحالی از اين كه در انتخابات دورة جديد شوراي اسلامي شهرها افرادي تحوّل آفرين و توان مند نيز قدم در اين رقابت مبارك گذاشته اند ، ضمن دعوت همه جامعه بحضور فعال وپرشور در انتخابات ، اميدوار است همه مردم با هوشياري و دقت و بررسي و تحليل نيازمندي هاي شهرها و شناسايي افراد صاحب صلاحيت بكساني رأي دهند كه در اين مسير بهترين برنامه ها را طراحي کرده، با مردم هم دل و هم راه خواهند بود .
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منبع: یزد فردا

 

کانال تلگرام آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ اردیبهشت ۹۶
1170 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0