رئیس نظام مهندسی کشاورزی استان زنجان بیان کرد:

پانصد وپانزده متقاضی در استان زنجان در انتظار تأسیس واحد شیلات هستند

رئیس نظام مهندسی کشاورزی استان زنجان با اشاره مشکل تخصیص آب برای واحدهای کشاورزی عنوان کرد: پانصدوپانزده واحد در استان زنجان متقاضی تأسیس واحد شیلات هستند و چهارصدوهشتادوپنج واحد در بخش طیور درخواست دادند.

کد خبر: 960221015 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۶ - ۱۱:۰۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس نظام مهندسی کشاورزی استان زنجان با اشاره مشکل تخصیص آب برای واحدهای کشاورزی عنوان کرد: پانصدوپانزده واحد در استان زنجان متقاضی تأسیس واحد شیلات هستند و چهارصدوهشتادوپنج واحد در بخش طیور درخواست دادند.پانصد وپانزده متقاضی زنجان در انتظار تأسیس واحد شیلات

 

پانصد وپانزده متقاضی زنجان در انتظار تأسیس واحد شیلات

پانصد وپانزده متقاضی زنجان در انتظار تأسیس واحد شیلات

پانصد وپانزده متقاضی زنجان در انتظار تأسیس واحد شیلات

روح الله حسنی ظهر امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مشترک با شورای حفاظت از منابع آب استان با بیان این که ادامه وضعیت فعلی برای کشاورزی نیاز بدانش مهندسی دارد گفت: قوانین بسیاری در این مورد مصوب گردیده است و باید در برنامه‌ریزی مصرف آب در حوزه کشاورزی از علم مهندسی استفاده گردد.

حسنی ادامه داد: قانون افزایش بهره‌وری و توسعه بخش خصوصی در حوزه کشاورزی برای برنامه‌ریزی نیاز به مشوق و حمایتهای دولت دارد زیرا که بخش بسیاری از آب در این بخش استفاده میشود همچنین اقتصاد در این حوزه خیلی دارای اهمیت است.

وی افزود: تخصیص آب برای واحد‌های کشاورزی صنعتی با مشکل روبرو است و این مبحث باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد زیرا که این بخش نیز نیاز به عنایت دارد.

رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان به اشاره به معایب انتقال دامداریهای کوچک به خارج از شهر‌ها ابراز کرد: اگر دامداریهای کوچک به خارج از شهر منتقل شوند نیاز به آب و تغییر ساختار دارند و این کار با مشکلهای عدیده‌ای روبرو است.

وی با بیان این که در بخش سرمایه در گردش مشکل داریم، اظهار داشت: خیلی از بخشها در صدور مجوز مشکل دارند و باید دولت و نماینده های استان زنجان حمایتهای مالی خود را برای این واحد‌ها انجام دهند.

حسنی تصریح کرد: در بخش باغبانی صدوپنجاه وسه مجوز در حال تاسیس داریم و  صدونودوهفت مجوز با موافقت سوری است که در انتظار تزریق منابع مالی بسر میبرد و در بخش دامداری هفتصدوهشتادودو مجوز در حال تاسیس و دویست و یازده واحد در حال موافقت در استان زنجان داریم.

وی اظهار کرد: در بخش طیور چهارصدوهشتادوپنج واحد در حال تاسیس و بیست و یک واحد در حال موافقت سوری داریم و در بحث شیلات که در استان زنجان پر رونق است پانصدوپانزده واحد در حال تاسیس و دویست و بیست واحد در حال موافقت سوری است.

منبع: تسنیم

 

راهنمای مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اردیبهشت ۹۶
1213 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0