جلسه رؤسای منطقه یک کشوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی

جلسه رؤسای منطقه یک کشوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی برگزار گردید.

جلسه رؤسای منطقه یک کشوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی به ریاست محسن کمال الدینی، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمان و با حضور رئیس و معاونین سازمان مرکزی و رؤسای منطقه یک کشوری در شهرستان جیرفت برگزار گردید.

کد خبر: 960221008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۶ - ۱۰:۲۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی کشاورزی هرمزگان جلسه رؤسای منطقه یک کشوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی به ریاست محسن کمال الدینی، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمان و با حضور رئیس و معاونین سازمان مرکزی و رؤسای منطقه یک کشوری در شهرستان جیرفت برگزار گردید.جلسه رؤسای منطقه یک کشوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی

جلسه رؤسای منطقه یک کشوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی

جلسه رؤسای منطقه یک کشوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی

جلسه رؤسای منطقه یک کشوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی

در ابتدای جلسه رییس شعبه جنوب و نیز رییس منطقه یک کشوری ضمن عرض خوش آمدگویی عملکرد گزارش حوزه های کاری خود را اعلام کرد و سپس رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب ضمن برشمردن پتانسیل های کشاورزی در منطقه به بررسی چالش های موجود در بخش پرداخت و پیشنهاد داد که سازمان های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بصورت گسترده از مرحله قبل از تولید تا بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی وارد عرصه تولید گردد.
در ادامه احمد کبیری، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی کشور دستور کار سازمان در سال ۹۶ را بیان کرد و به بررسی مسایل مربوط به نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی در سطح کلان پرداخت.


بنابر این گزارش، با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان اقدام به برنامه ریزی و راه اندازی سامانه باشگاه خدمات رفاهی با درگاه الکترونیکی بانک ملت و نیز سامانه ارجاع کار با درگاه مربوطه نموده است سامانه های فوق توسط شرکت مربوطه و نمایندگان سازمان استان معرفی گردید که مورد توجه جمع حاضر قرار گرفت. با توجه به اتمام کار سامانه باشگاه خدماتی رفاهی مقرر گردید مقدمات تهیه و راه اندازی این سامانه بصورت کشوری توسط سازمان کرمان انجام پذیرد.
در این جلسه توافق نامه واگذاری یک قطعه زمین با مشارکت یک خیر به شعبه جنوب در حضور مهندس کبیری به امضاء رسید.
در پایان دستورالعمل اداری استخدامی سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی کشور توسط آقای حقیقی تشریح گردید و مقرر گردید حکم کارکنان سازمان ها بر مبنای این دستورالعمل صادر گردد.
ضمنا سامانه در دست اقدام معاونت آموزش و فناوری سازمان مرکزی توسط صمد رفیعی، معاون آموزش و فناوری سازمان مرکزی توضیح داده شد و نکات ضعف و قوت موجود مورد بررسی قرار گرفت. همچنین استقلال کامل شعبه جنوب در دستور کار آقای کبیری با توجه به تاکید رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب استان کرمان و نیز مسئول شعبه و رئیس منطقه قرار گرفت.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی کشاورزی هرمزگان

 

دانلود رایگان کتاب راهنمای مبحث ۱۳

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اردیبهشت ۹۶
1359 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0