مدیر جهاد کشاورزی بیله سوار مغان

فعالیت ۳ هزار دستگاه تراکتور و کمباین در حوزه کشاورزی بیله سوار

مدیر جهاد کشاورزی بیله سوار مغان از فعالیت بیش از 3 هزار دستگاه تراکتور و کمباین در حوزه کشاورزی این شهرستان خبر داد.
رب علی جهانی بیان کرد: ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان با دو هزار و هفتصد دستگاه تراکتور و ششصد وهفتاد دستگاه کمباین از مجهزترین و برترین ناوگانهای مکانیزاسیون استان اردبیل است.

کد خبر: 960220025 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶ - ۲:۱۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، مدیر جهاد کشاورزی بیله سوار مغان از فعالیت بیش از ۳ هزار دستگاه تراکتور و کمباین در حوزه کشاورزی این شهرستان خبر داد.فعالیت ۳ هزار دستگاه تراکتور و کمباین در حوزه کشاورزی

فعالیت 3 هزار دستگاه تراکتور و کمباین در حوزه کشاورزی

فعالیت ۳ هزار دستگاه تراکتور و کمباین در حوزه کشاورزی

فعالیت ۳ هزار دستگاه تراکتور و کمباین در حوزه کشاورزی

 

رب علی جهانی بیان کرد: ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان با دو هزار و هفتصد دستگاه تراکتور و ششصد وهفتاد دستگاه کمباین از مجهزترین و برترین ناوگانهای مکانیزاسیون استان اردبیل است.

جهانی گفت: بیله سوار مغان در سال نودوپنج با جذب تسهیلات برای بیش از صدوهشتادودو دستگاه تراکتور، بیست و دو دستگاه کمباین و دویست و سی وسه دستگاه ادوات دنباله بند رتبه اول را در استان بخود اختصاص داد.
جهانی ادامه داد: در ۳ سال اخیر وضعیت مکانیزاسیون حوزه کشاورزی این شهرستان از لحاظ میزان جذب اعتبارات پرداخت شده و با هدف افزایش ضریب مکانیزاسیون افزایش چشم گیری داشته است.
وی تصریح کرد: تعداد ماشین آلات اختصاص یافته به کشاورزان با استفاده از تسهیلات کم بهره افزایش یافته که این امر گویای پویایی و توان مندی بیش از پیش حوزه مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان است.


جهانی افزود: گامهای موثری برای نوسازی و تجهیز ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان برداشته شده که در این راستا میتوان به ارتقا شاخص ضریب مکانیزاسیون کشاورزی به ۱٫۹ که یکی از فاکتورهای اصلی در انعکاس میزان توسعه مکانیزاسیون کشاورزی محسوب میشود اشاره نمود.
مدیر جهاد کشاورزی بیله سوار اذعان کرد: برای کاهش مشکلات فنی کمباینها در زمان برداشت به ویژه برای جلوگیری از ریزش، تمهیدات لازم از طریق سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بیله سوار اردبیل برای معاینه فنی کمباینهای فعال منطقه انجام شده و تسهیلات لازم به ویژه ارائه سوخت در قبال کارت معاینه فنی خواهد بود.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
این شهرستان از جمله مهمترین منطقه کشاورزی استان اردبیل به ویژه در تولید حبوبات میباشد.
منبع: ایرنا

 

راهنمای مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اردیبهشت ۹۶
1512 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0