دکتر غلام حسین خلف و دکتر طاهره نصر

بزرگداشت فرمانده ناحیه انتظامی استان فارس از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز

دکتر غلام حسین خلف و دکتر طاهره نصر، اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز از طرف سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی فرمانده ناحیه انتظامی استان فارس مورد قدردانی و بزرگداشت قرار گرفتند.

کد خبر: 960220010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶ - ۶:۰۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،دکتر غلام حسین خلف و دکتر طاهره نصر، اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز از طرف سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی فرمانده ناحیه انتظامی استان فارس مورد قدردانی و بزرگداشت قرار گرفتند.بزرگداشت فرمانده ناحیه انتظامی استان فارس از اعضای هیئت علمی

بزرگداشت فرمانده ناحیه انتظامی استان فارس از اعضای هیئت علمی

بزرگداشت فرمانده ناحیه انتظامی استان فارس از اعضای هیئت علمی

بزرگداشت فرمانده ناحیه انتظامی استان فارس از اعضای هیئت علمی

 

در آئینی که بمناسبت بزرگداشت روز معلم توسط فرمانده ناحیه انتظامی استان فارس برگزار گردید از غلام حسین خلف مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه و استادیار گروه مکانیک واحد شیراز و طاهره نصر عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و استادیار گروه معماری واحد شیراز بدلیل هم کاری و تلاشی که در مدیریت و شکوفایی دانش در فرماندهی انتظامی فارس داشته‌اند، تجلیل وتقدیر شد.

در متن این لوح تقدیر که به امضای فرماندهی انتظامی استان فارس رسیده خطاب به این استادان، چنین آمده است:

آن چه از بن جان می‌آید آن است که از صمیم قلب از هم کاری صادقانه و تلاش خالصانه‌ شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تجلیل نمایم و صمیمانه ترین سپاسهای خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گران قدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال امروز را به امید فردایی شکوفاتر برای میهن اسلامی با عصاره جان آبیاری مینمایید، نثارتان کنم.

آرزومندم: ذات اقدس احدیت شما خوبان را که در مسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام، از جانمایه میگذارید در کنف الطاف خاصه‌ی خویش قرار دهد.

بمناسبت بزرگداشت روز معلم، هم کاری و اهتمام ارزنده‌‌ جنابعالی در مدیریت و شکوفایی دانش در فرماندهی انتظامی فارس را ارج نهاده از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای شما توفیقات روز افزون مسئلت مینمایم.

فرمانده انتظامی استان فارس

سرتیپ دوم ستاد احمدعلی گودرزی

منبع: آنا

 

نشریه شماره ۱۱۰

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اردیبهشت ۹۶
1114 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0