مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجانشرقی

واگذاری نودودو هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران توسط شهرک های صنعتی استان آذربایجانشرقی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجانشرقی با اشاره به این که در سال پیش نودودو هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شده است، بیان کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه قبل رشد بیست و دو درصدی دارد.

کد خبر: 960218022 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۶ - ۱۲:۰۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجانشرقی با اشاره به این که در سال پیش نودودو هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شده است، بیان کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه قبل رشد بیست و دو درصدی دارد.واگذاری نودودو هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران

واگذاری نودودو هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران

واگذاری نودودو هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران

واگذاری نودودو هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران

سید مرتضی نیرومند اسکویی با بیان تاثیرگذاری شرکت شهرکهای صنعتی استان در حوزه اشتغال گفت: شرکت شهرکهای صنعتی استان در سال پیش با تلاش و حمایت مدیران استانی توانست به بخشی از مهمترین هدفهای خود در سال نودوپنج دست یابد.
نیرومند سیاستگذاری توسعه صنعتی استان را حمایت از سرمایه گذاری در نقاط مختلف استان بویژه مناطق کم تر توسعه یافته ذکر کرد و ادامه داد: طبق سهم بندی نقدی واگذاری زمین در شهرکهای تقاضا محور به بیست و پنج درصد و در شهرکهای صنعتی تازه تاسیس شهرستانها به ۵ درصد کاهش یافت.
وی افزود: طبق این اساس بیش ترین واگذاری در شهرک صنعتی ورزقان با ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع در سال نودوچهار بود که در سال پیش به سی هزار متر مربع افزایش یافت.
نیرومند با اعلام سطح بندی شرکت شهرکهای صنعتی در سطح کشور، جایگاه استان را در گروه یک اعلام کرد و تصریح کرد: شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجانشرقی بمنظور تشویق سرمایه گذاران کم ترین قیمت را در واگذاری حق انتفاع از سرمایه گذاران دریافت میکند.
وی، توسعه شهرکهای صنعتی تقاضا محور را یکی از مهمترین اولویتهای شرکت شهرکهای صنعتی استان دانست و تاکید کرد: توسعه هفتاد هکتاری شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی در دست اقدام است و امیدوارم دستگاههای مربوطه نیز هم کاری خوبی با شرکت شهرکها صنعتی استان داشته باشند.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی هم چنین اظهار داشت:در آینده ای نه چندان دور در مجموع یک هزار و سیصدوبیست و یک هکتار بمساحت شهرکهای صنعتی استان افزوده میشود.

به وی درحال حاضر پنجاه و شش هزار و هفتادوشش نفر در شهرکهای صنعتی استان مشغول فعالیت هستند که در سال پیش با اجرای طرح رونق تولید ،۱ هزار نفر نیز افزایش اشتغال داشت.
وی، مشوقهای سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی را فروش اقساطی زمین، استمهال اقساط، تقسیمبندی اقساط ، بخشودگی اقساط باقیمانده در صورت بهره برداری زودتر از موعد، تسهیلات ویژه برای مخترعین و شرکتهای دانش بنیان، واگذاری انشعاب به صورت اقساط و تهیه نقشه ها با یک سوم قیمت مصوب سازمان نظام مهندسیاختمان آذربایجان شرقی اعلام نمود.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان نیز با اشاره به اهمیت صنایع کوچک در ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری عنوان کرد: نودوپنج درصد صنایع استان از لحاظ تعداد، صنایع کوچک هستند.
مجید یاری گر از شناسایی سی و هفت خوشه صنعتی در استان خبر داد و بیان داشت: خوشبختانه استان آذربایجانشرقی در این راستا پیشرو است و اقدامات خیلی خوبی نیز تاکنون در این راستا انجام شده است.
یاری گر با اشاره به ابلاغ چهار کنسرسیوم صادراتی به استان در سال پیش مطرح کرد: تا کنون ۷ کنسرسیوم صادراتی در استان را سامان دهی نموده ایم.
منبع: ایرنا

 

کلید سوالات آزمون نظام مهندسی برق شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۹۶
1341 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0