برگزاری آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان استان مازندران از بانوان همکار 

استان مازندران بعنوان دبيرخانه منطقه يك كشور در حوزه توسعه مهندسي، مقررات ملي و كنترل ساختمان

کد خبر: 960218007 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۶ - ۸:۰۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، نخستین میزگرد منطقه ای مدیران مسکن و ساختمان و روسای ادارات نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان منطقه یک کشور با حضور استان های قزوین، تهران، مازندران، گیلان، قم و البرز در شهر قزوین برگزار گردید .استان مازندران بعنوان دبيرخانه منطقه يك كشور در حوزه توسعه مهندسي

استان مازندران بعنوان دبيرخانه منطقه يك كشور در حوزه توسعه مهندسي

سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

استان مازندران بعنوان دبيرخانه منطقه يك كشور در حوزه توسعه مهندسي

منوچهر شیبانی‌اصل مدیر کل توسعه مهندسی و مهندس مانیفر مدیرکل مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد در مورد مسائل مربوط به این حوزهها بحث و تصمیم گیریهایی انجام گردید.
در این میزگرد مهندس مانی‌فر مدیر کل مقررات ملی و کنترل ساختمان ضمن تاکید بر تمرکز زدائی و استفاده از تجارب استان ها از تحولی عظیم در نظام آموزش مهندسین خبر داد و بیان کرد: با تشکیل دبیرخانه ملی HSE در استان مازندران سمت و سوی اصلی فعالیتهای منطقه یک باید حول این مقوله و تشکیل و فعالسازی کمیته های ایمنی در استان ها باشد.


استان مازندران بعنوان دبيرخانه منطقه يك كشور در حوزه توسعه مهندسي، مقررات ملي و كنترل ساختمان
در ادامه دکتر منوچهر شیبانی اصل مدیر کل توسعه مهندسی ساختمان با بیان نقش وزارت راه و شهرسازی در حمایت، هدایت و نظارت بر عمل کرد سازمان های نظام مهندسی و کاردانی اعلام داشت با اقدامات انجام گرفته از طرف این دفتر به زودی صدور پروانه اشتغال بکار مهندسین مکانیزه خواهد شد و به این ترتیب کنترل مدرک تحصیلی، سوابق حرفه ای و اصالت مدارک با دقت و سرعت بمراتب بیش تری انجام خواهد گرفت .
هم چنین ایشان از چاپ کتاب چه دستورالعملهای دفاتر توسعه مهندسی ساختمان و مقررات ملی و کنترل ساختمان در آینده نزدیک خبر دادند.
در مرحله های بعدی میزگرد نیز مدیران مسکن و ساختمان و روسای ادارات نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان به بیان دیدگاههای خود پرداختند و گزارشی از فعالیتهای دبیرخانه ملی HSE توسط مهندس سيدمحمد محمدی تاکامی ارائه شد.
در پایان مهندس مانیفر ضمن جمع بندی موارد مطروح، استان مازندران را بمدت ۶ ماه بعنوان نخستین دبیرخانه منطقه یک کشور در این حوزه معرفی کرد و مقرر شد میزگرد بعدی بعد از ماه مبارک رمضان در ساری با محوریت موضوع HSE وساير مواردمطروح برگزار شود.
منبع: تیتر امروز

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۹۶
996 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0