حسین سرتیپی، رئیس شورای انتظامی تجدیدنظر سازمان

ایفای نقش حاکمیت بدون ابزارهای فاوا با شکست روبه رو می شود

هیچ تصمیمی در شورای شهر و حاکمیت وجود ندارد که به فناوری اطلاعات مرتبط نباشد و یا فاوا نتواند به آن کمک کند.

کد خبر: 960217045 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۶ - ۴:۰۲ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران حسین سرتیپی، رئیس شورای انتظامی تجدیدنظر سازمان با اعلام این مطلب گفت: حرکت صنف برای داشتن نماینده ای در شورای شهر تهران، نگاهی متفاوت،اقدامی جدید و ارزنده است.ایفای نقش حاکمیت بدون ابزارهای فاوا با شکست روبه رو می شود

ایفای نقش حاکمیت بدون ابزارهای فاوا با شکست روبه رو می شود

ایفای نقش حاکمیت بدون ابزارهای فاوا با شکست روبه رو می شود

ایفای نقش حاکمیت بدون ابزارهای فاوا با شکست روبه رو می شود

سرتیپی در این رابطه ادامه داد: ایفای نقش نماینده سازمان به عنوان یک مدیر متخصص و آگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در شورای شهر یک منفعت دوگانه هم برای صنف رایانه و هم شورای شهراست.
او با تاکید بر نقش دولت الکترونیکی درخدمت رسانی بهتر به مردم گفت: عصر حاضر عصر رایانه است. اگر به سرفصل نامزدهای انتخاباتی نگاهی بیاندازیم موضوع راه اندازی دولت الکترونیکی و توسعه آن در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم، مبارزه با فساد و ارتباط عمیق بین صنعت و اشتغال بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
به گفته رئیس شورای انتظامی  تجدیدنظر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، حضور یک مدیر متخصص فاوا در محاکم تصمیم گیر موجب می شود بتوان از ظرفیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مدیریت بهتر بهره برد.
سرتیپی در این رابطه ادامه داد: دنیای امروز نشان می دهد ایفای نقش حاکمیت ها بدون استفاده از ابزارهای فاوا عمدتا یا باشکست روبه رو می شود و یا محدودیت های بسیار زیادی دارد. درواقع این سازمان های مردم نهاد  همچون سازمان نظام صنفی رایانه ای هستند که می توانند ایفای نقش  فناوری اطلاعات و ارتباطات را در سطح مدیریت کلان باورپذیر کنند.
به گفته سرتیپی، سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان تجلی اراده تمامی بخش صنف رایانه می تواند یک نقش مهم تاثیرگذار و سرنوشت ساز را دنبال کند.


رئیس شورای انتظامی تجدیدنظر سازمان با اشاره به ورود نماینده صنف به شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران در واقع مرکز تمرکز تبادل افکار در مدیریت کلان شهر تهران است و در حقیقت ارزیابی مردم از عملکرد حاکمیت مستقیما به  عملکرد شورای شهر مرتبط می شود.
به گفته سرتیپی، ارتباط برقرار کردن بین صنف رایانه و مدیریت عمیق در شورای شهر می تواند ارتباط متقابل و بهم گره خورده ای برای ایجاد تحول در زندگی مردم و حل مشکلات صنف باشد.
او در این رابطه ادامه داد: در واقع اگر شورای شهر بدون درنظر گرفتن ملاحظات فناوری اطلاعات تصمیمی بگیرد قطعابا مشکلات بسیاری روبه رو خواهد شد؛ چراکه هیچ تصمیمی در شورای شهر و حاکمیت وجود ندارد که جنبه رایانه ای نداشته باشد و یا فاوا نتواند به آن کمک کند. از  این رو حضور نماینده فاوا در شورای شهر می تواند سرنوشت ساز باشد.

منبع: سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران

دانلود منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ اردیبهشت ۹۶
1128 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0