رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان

پلمب هجده فروشگاه سم غیرمجاز در کرمان

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان بیان کرد: در بازرسی سال پیش از فروشگاههای سم استان هجده فروشگاه پلمب شدند و نودوهشت فروشگاه حکم قضایی گرفتند.

کد خبر: 960217036 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۶ - ۱۱:۴۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان بیان کرد: در بازرسی سال پیش از فروشگاههای سم استان هجده فروشگاه پلمب شدند و نودوهشت فروشگاه حکم قضایی گرفتند.پلمب هجده فروشگاه سم غیرمجاز در کرمان

پلمب هجده فروشگاه سم غیرمجاز در کرمان

پلمب هجده فروشگاه سم غیرمجاز در کرمان

پلمب هجده فروشگاه سم غیرمجاز در کرمان

محس کمال الدینی گفت: کنترل غیر شیمیایی آفات با استفاده از عوامل بیولوژیک و تجهیزات کنترلی مانند انواع فرمونها و ترکیبات گیاهی از سیاستهای این سازمان است و در همین راستا سال پیش دو هزار و سیصدوهجده بازدید از فروشگاههای سم این استان انجام گردید.
کمال الدینی در مورد تعداد پروانه های صادره گل خانه و دام در این استان ادامه داد: در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی رهبری و با حمایتهای دولت تدبیر و امید سال پیش صدونه پروانه گلخانه و سیصد و پنجاه پروانه دام توسط این سازمان صادر شده است.
ایشان با اعلام این که سال پیش نهصد نفر بعضویت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان درآمدند افزود: این سازمان دوازده هزار عضو در منطقه شمال و جنوب استان کرمان و ظرفیت خوبی برای پیشرفت و به روز شدن حوزه کشاورزی دارد.
وی تصریح کرد: سیزده شرکت حقوقی فعال در حوزه کشاورزی این استان فعال هستند که نشان از تشکیل چارت بخش کشاورزی در این استان را دارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمان یادآور شد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در زمینه بسترسازی اشتغال فارغ التحصیلین حوزه کشاورزی و منهدسی کردن حوزه کشاورزی فعالیتهای خوبی انجام داده است.


وی تاکید کرد: سال پیش، یک هزار و پانصدوپنجاه و پنج فعالیت اقتصادی در بخش کشاورزی به یک هزار و ۲۰۰دویست کارشناس کشاورزی ارجاع شد که این نشان از پویا بودن سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمان دارد.
مساحت کل منطقه جنوب کرمان سه میلیون و هشتصدوپنجاه هزار هکتار است که هشتادوپنج درصد آن دولتی است.
وسعت جنگلهای جنوب کرمان چهارصدوهشتاد هزار هکتار، وسعت مراتع بالغ بر یک میلیون و نهصدوهجده هکتار و دیگر مراتع هم مربوط به کشاورزی است که از این نظر این منطقه رتبه یازدهم کشور را بخود اختصاص داده است.
منبع: ایرنا

 

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق مرداد ۹۴

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ اردیبهشت ۹۶
1293 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0