عابد ملکی

ایمنسازی چهارراه استانبول/امکان استفاده از مراکز تجاری اطراف پلاسکو با تایید مقام قضایی و سازمان نظام مهندسی

عابد ملکی با اعلام این مطلب بیان کرد: بعد از ده روز تلاش مستمر شهرداری تهران ، نیروی انتظامی ، هلال احمر و سازمانهای امدادرسان شب پیش بطور کامل آواربرداری و تخلیه نخاله ها از محل ساختمان پلاسکو انجام گردید و شهرداری منطقه اقدامات مربوط به ایمنسازی و ساخت دیوار در مقابل ساختمان پلاسکو را تمام کرد.

کد خبر: 960217032 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۶ - ۱۰:۳۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،عابد ملکی با اعلام این مطلب بیان کرد: بعد از ده روز تلاش مستمر شهرداری تهران ، نیروی انتظامی ، هلال احمر و سازمانهای امدادرسان شب پیش بطور کامل آواربرداری و تخلیه نخاله ها از محل ساختمان پلاسکو انجام گردید و شهرداری منطقه اقدامات مربوط به ایمنسازی و ساخت دیوار در مقابل ساختمان پلاسکو را تمام کرد.امکان استفاده از مراکز تجاری اطراف پلاسکو با تایید مقام قضایی

امکان استفاده از مراکز تجاری اطراف پلاسکو با تایید مقام قضایی

امکان استفاده از مراکز تجاری اطراف پلاسکو با تایید مقام قضایی

امکان استفاده از مراکز تجاری اطراف پلاسکو با تایید مقام قضایی

ملکی گفت: اقدامات مربوط بصاف کردن کف خیابان ، بتن ریزی برای استحکام معبر در محدوده ساختمان پلاسکو و در نهایت ساخت دیوار ۴ متری در مقابل مخروبه ساختمان پلاسکو پس از اتمام عملیات آواربرداری بسرعت توسط معاونت فنی عمران و خدمات شهری منطقه انجام گردید.
بگفته شهردار منطقه دوازده ؛ در مجموع بیش از دویست نفر از نیروهای خدمات شهری و عمرانی کار بتن ریزی و پاک کردن محدوده پلاسکو را در این محدوده انجام و به اتمام رساندند.


ملکی با بیان تعیین تکلیف ساختمانهای مجاور پلاسکو ادامه داد: ادامه فعالیت ساختمانهای مجاور پلاسکو مانند پاساژ صمصام ( کویتیها) و… نیز منوط به تایید سازمان نظام مهندسیاستان تهران و دستگاه قضایی مبنی بر بیخطر بودن این بناها خواهد بود و مالکین این املاک باید منتظر دستورات لازم از مقامات تصمیمگیر باشند.
وی با اشاره به هم کاری همه جانبه شهرداری منطقه دوازده با کسبه پاساژ پلاسکو و مجتمعهای تجاری مجاور افزود: شهرداری منطقه دوازده تمام همکاریهای لازم با کسبه پلاسکو در مورد راه اندازی بازارچه فروش محصولات تولیدی و هم چنین با مالکین و بهره برداران پاساژ پلاسکو و مجتمعهای تجاری اطراف در مورد صدور مجوزهای لازم جهت تخریب و نوسازی املاک آسیب دیده را انجام خواهد داد.
بگفته ملکی؛ تصمیمهای لازم برای ادامه فعالیت پاساژ و مغازه های اطراف پلاسکو در هفته جاری بوسیله مقامات مسئول اتخاذ و اعلام خواهد گردید.
منبع: امتداد

 

دانلود پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی اسفند نظارت ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ اردیبهشت ۹۶
1187 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0