یک مسئول وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد:

صدور پروانه اشتغال بکار مهندسین کشور مکانیزه میشود

مدیرکل توسعه مهندسی وزارت راه و شهرسازی یکی از برنامه های این وزارت خانه را مکانیزه کردن صدور پروانه اشتغال بکار مهندسین نام برد وبیان کرد: با انجام این کار استفاده از کاغذ در صدور پروانه کنار گذاشته میشود.

کد خبر: 960216028 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶ - ۱۱:۴۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مدیرکل توسعه مهندسی وزارت راه و شهرسازی یکی از برنامه های این وزارت خانه را مکانیزه کردن صدور پروانه اشتغال بکار مهندسین نام برد وبیان کرد: با انجام این کار استفاده از کاغذ در صدور پروانه کنار گذاشته میشود.صدور پروانه اشتغال بکار مهندسین کشور مکانیزه میشود

صدور پروانه اشتغال بکار مهندسین کشور مکانیزه میشود

صدور پروانه اشتغال بکار مهندسین کشور مکانیزه میشود

صدور پروانه اشتغال بکار مهندسین کشور مکانیزه میشود

 

منوچهر شیبانی در میزگرد مشترک مدیران مسکن و ساختمان و رئیسان ادارات نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان منطقه یک کشور که بمیزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار گردید، گفت: توسعه، اجرا و نظارت و هدایت در بخش ساخت و ساز و اعتلای جامعه مهندسی از جمله در بخش صلاحیت مهندسین ساختمانی در حوزه فعالیت ما قرار دارند که باید به آن ها بیش از پیش توجه کنیم.
شیبانی افزود: در بخش توسعه مهندسی، تهیه لایحه برای قانون نظام مهندسی کنترل ساختمان، گرداوری روشهای اجرایی و تدابیر ترویجی، ارتقای اخلاق حرفه ای و توسعه مطالعات و تحقیقات پایدار از جمله برنامه های ما برای سال جاری است که بزودی در اختیار استانها قرار میگیرد.


به گفته وی، خط و مشی توسعه مهندسی وزارت راه و شهرسازی، هم کاری و ارتباط با سازمانهای نظام مهندسی ساختمان و نظام کاردانی بر ۳ اصل حمایت، هدایت و نظارت است.
وی در ادامه عنوان کرد: دفتر توسعه مهندسی وزارت راه و شهرسازی در چارت جدید خود دو معاونت توسعه مهندسی و نظامی مهندسی را ایجاد کرده است.
شیبانی اصل خاطرنشان کرد: ما بدنبال گرداوری دستور العمل جدید در بخش نظارت و آموزش در سطح ملی هستیم و بیش از گذشته توجه مخصوصی در بخش نظارت و آموزش که جزو وظایف سازمانهای نظام مهندسی است، داریم.
در این میزگرد، نمایندگان نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و نیز مدیرهای مسکن اداره های کل راه و شهرسازی استانهای تهران،مازندران،گیلان،قم،البرز و قزوین مسائل،مشکلات و پیشنهادهای حوزه کاری خود را با مسئولین وزارت راه و شهرسازی در میان گذاشتند.
منبع: ایرنا

 

سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۹۶
1205 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0