جلسه مشترک

جلسه مشترک اتحادیه خوراک دام و سازمان نظام مهندسی کشاورزی برگزار شد

این جلسه با حضور اعضای هیات مدیره اتحادیه خوراک دام، طیور و آبزیان و مدیران سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.

کد خبر: 960214023 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۶ - ۱۱:۲۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد این جلسه با حضور اعضای هیات مدیره اتحادیه خوراک دام، طیور و آبزیان و مدیران سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.جلسه مشترک اتحادیه خوراک دام و سازمان نظام مهندسی کشاورزی

جلسه مشترک اتحادیه خوراک دام و سازمان نظام مهندسی کشاورزی

جلسه مشترک اتحادیه خوراک دام و سازمان نظام مهندسی کشاورزی

جلسه مشترک اتحادیه خوراک دام و سازمان نظام مهندسی کشاورزی

احمد کبیری، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به لزوم همکاریها در حوزه آموزش بین دو مجموعه تاکید کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای کارشناسان فعال در صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان به ارتقاء کیفیت و افزایش راندمان در این صنعت کمک خواهد کرد.
کبیری با اشاره به اهمیت بحث رتبه بندی در موضوع مسؤولین فنی و کارخانجات بیان کرد: رتبه بندی در تمامی فعالیتهای کشاورزی منجر به ارتقاء کیفیت و پایداری تولید می گردد. لذا آماده همکاری با اتحادیه در زمینه رتبه بندی در این صنعت هستیم.
حسین کیهانی، رییس هیات مدیره اتحادیه خوراک دام، طیور و آبزیان یکی از معضلات این صنعت را موضوع خام خواری اعلام کرد و گفت: اصل تغذیه در دنیای امروز بر کنسانتره تاکید دارد در حالی که مرغدار و دامدار ما با یک دستگاه ساده در واحد خود نسبت به تهیه خوراک اقدام می کند که قطعا از کیفیت لازم برخوردار نیست.
نیک کار، نایب رییس اتحادیه خوراک دام، طیور و آبزیان با بیان اینکه قیمت تمام شده خوراک در این صنعت بالا است، اظهار داشت: بدلیل تعرفه های بالاتر حوزه صنعت در مقایسه با با تعرفه های کشاورزی، قیمت تمام شده خوراک کارخانجات بالاتر می شود. همچنین نهاده هایی که توسط شرکت پشتیبانی امور دام در اختیار تعاونی ها قرار می گیرد به نوبه خود به این صنعت ضربه می زند.


ذوالفقاریان، عضو هیات مدیره اتحادیه خوراک دام، طیور و آبزیان کارشناسان عضو سازمان را مهمترین عامل برای ترویج و توصیه های فنی در بحث خوراک دانست و افزود: درصد هستیم با تقویت ارتباط با کارشناسان مورد تایید سازمان نظام مهندسی کشاورزی بتوانیم در این حوزه فرهنگ سازی کنیم و استفاده از خوراک با کیفیت را در میان بهره برداران ترویج دهیم.
وی به استفاده از ظرفیت کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی کشاورزی در بحث دعاوی اشاره کرد و گفت: کارشناسان رسمی سازمان بدلیل تخصص در فعالیتهای کشاورزی می توانند در موضوعات مورد شکایت به اتحادیه کمک کنند. امیدواریم با اجرای مباحث آموزشی با همکاری سازمان برای کارشناسان و کارخانجات خوراک به رونق و ارتقاء بهره وری در این صنعت کمک نماییم.
در پایان اعضای هیات مدیره اتحادیه خوراک دام، طیور و آبزیان از سازمان درخواست کردند تا با معرفی نماینده سازمان برای حضور در جلسات اتاق فکر اتحادیه بتوانند برنامه های مشترک را پیگیری نمایند.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد

 

کانال تلگرام نظام مهندسی اصفهان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ اردیبهشت ۹۶
1260 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0