استاندار اصفهان

استاندار استان اصفهان هشدار داد: نوزده برج چهارده طبقه فولاد شهر مشکلهای ایمنی دارد

استاندار اصفهان بیان کرد: بعد از فرو ریختن ساختمان پلاسکو، بررسی برجهای بلند فولادشهر در دستور کار قرار گرفت و معلوم شد که نوزده برج چهارده طبقه این شهر، مشکلهای ایمنی دارد.

کد خبر: 960214009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۶ - ۶:۵۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،استاندار اصفهان بیان کرد: بعد از فرو ریختن ساختمان پلاسکو، بررسی برجهای بلند فولادشهر در دستور کار قرار گرفت و معلوم شد که نوزده برج چهارده طبقه این شهر، مشکلهای ایمنی دارد.نوزده برج چهارده طبقه فولاد شهر مشکلهای ایمنی دارد

نوزده برج چهارده طبقه فولاد شهر مشکلهای ایمنی دارد

نوزده برج چهارده طبقه فولاد شهر مشکلهای ایمنی دارد

نوزده برج چهارده طبقه فولاد شهر مشکلهای ایمنی دارد

رسول زرگرپور در جلسه شورای مسکن، بیان کرد: برنامه های ایمنی کوتاه مدت شامل احداث پله فرار، تامین آتش نشانی و تجهیز آسانسورها را راه کارها و اقدامهای اولیه ایمن سازی این سازه ها نام برد.
زرگر پور گفت: ضروری است بازدیدهای دوره ای اداره استاندارد میز از آسانسورها و شهرداری از این مجموعه ها صورت پذیرد.
وی هم چنین ادامه داد: باید با تشکیل کارگروهی از شورای مسکن، شهرداری، شرکت عمران، آتش نشانی و نظام مهندسی، تک تک ساختمانها بررسی کارشناسی، برای هر کدام راه حل و دستورالعملهای کوتاه مدت و بلند مدت گرداوری شود.
وی هم چنین با اشاره به بحث مسکن مهر افزود: از مجموع صدوشصت وهشت هزار واحد مسکن مهر شهری در استان اصفهان صدوچهل و چهار هزار واحد آن افتتاح شده است.


وی با اشاره به این که دو هزار و سیصدوده واحد مسکن مهر در فولادشهر به اتمام نرسیده است، تاکید کرد: برنامه زمان بندی باقی مانده مسکن مهر تهیه و با سرعت و قوت بیش تر پی گیری شود.
زرگرپور با بیان گزارش اداره های راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شهرداری فولادشهر در مورد مشکل های زیر ساختی مسکن مهر گفت: آب و فاضلاب و شرکت برق موظف هستند با توجه به هشتصد میلیارد تومانی که دولت در اختیار وزارت نیرو قرارداده است نسبت به تامین آب و فاضلاب و برق این منطقه ها اقدام و مشکلات را برطرف نمایند.
وی تصریح کرد: باید در یک هفته آینده این شرکتها برنامه تکمیل طرحهای مسکن مهر و زمان بندی آن را ارائه و با توجه به اعتباری که در اختیار دارند اقدام نمایند.

منبع: باخبرباش

 

کانال تلگرام نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ اردیبهشت ۹۶
1080 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0