نشست دوره اي رئيس و اعضاي هيئت مديره با کارکنان سازمان و دفتر نمايندگي رشت نشست دوره اي رئيس و اعضاي هيئت مديره با کارکنان سازمان و دفتر نمايندگي رشت

نشست دوره اي رئيس و اعضاي هيئت مديره با کارکنان سازمان و دفتر نمايندگي رشت

نشست دوره اي رئيس و اعضاي هيئت مديره با کارکنان سازمان و دفتر نمايندگي رشت ، روز دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 در سالن اجتماعات سازمان برگزار گردید

کد خبر: 020301015 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ خرداد ۰۲ - ۱:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست دوره اي رئيس و اعضاي هيئت مديره با کارکنان سازمان و دفتر نمايندگي رشت ، روز دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات سازمان برگزار گردید

نشست دوره اي رئيس و اعضاي هيئت مديره با کارکنان سازمان و دفتر نمايندگي رشت

نشست دوره اي رئيس و اعضاي هيئت مديره با کارکنان سازمان و دفتر نمايندگي رشت
نشست رئيس و اعضاي هيئت مديره با کارکنان سازمان و دفتر نمايندگي رشت روز دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات سازمان برگزار گردید.
در اين جلسه که حميدرضا شعباني رييس سازمان، جاهد لاهيجي نايب رييس اول سازمان، بهرنگ درياي لعل، ابراهيم افشاري و محمد پوراحمدي از اعضاي هيات مديره و سعيد کارجويان بازرس سازمان نيز حاضر بودند، ابتدا کارکنان درخواستهاي خود در خصوص قرارداد ، بيمه تکميلي و … را بیان کردند.
سپس شعباني ضمن ارائه آماري از درصد پاسخ گويي به تماسهاي تلفني توسط واحدهاي مختلف سازمان و دفتر نمايندگي رشت، با توجه به فعال شدن مجدد سامانه خدمات غير حضوري سازمان «سامانه پاسخگو» بمنظور کاهش مراجعات حضوري و تماسهاي تلفني و تکميل «بانک دانش» سازمان، به پاسخ گويي به موقع از طريق اين سامانه تاکيد کرد.
هم چنين رييس سازمان در اين جلسه، ضمن تشکر از پرسنل و مديريتهايي که در مسير بهبود پاسخ گويي به مراجعان و اعضاي محترم حرکت و پيشرفت داشته اند، بر انجام پايش و کنترل آماري عملکرد پرسنل تاکيد کرد.
در خاتمه، ۳ نفر از همکاران که در جهت اصلاح فرآيندهاي سازماني و ارتقاي عملکرد آن ، تلاش بيشتري داشته اند (آمنه صابر، شاديه صوفي و بهنام نوروززاده) معرفي شدند و مورد تقدير قرار گرفتند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ خرداد ۰۲
134 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0