مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان برگزار گردید مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان برگزار گردید

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان برگزار گردید

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان برگزار گردید ، آزمون ورود به حرفه مهندسان استان قزوین همزمان با سراسر کشور در روزهای ۵ شنبه و جمعه 28 و 29 اردیبهشت در سه نوبت برگزار گردید

کد خبر: 020301005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ خرداد ۰۲ - ۱۲:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان برگزار گردید ، آزمون ورود به حرفه مهندسان استان قزوین همزمان با سراسر کشور در روزهای ۵ شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت در سه نوبت برگزار گردید

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان برگزار گردید

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان برگزار گردید
مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد:
آزمون ورود به حرفه مهندسان برگزار گردید
مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان استان قزوین همزمان با سراسر کشور در روزهای ۵ شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت در سه نوبت برگزار گردید.
سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: وزارت راه و شهرسازی در راستای اجرای مواد ۵ و۱۱و ۲۱ و ۲۶ و ۲۸ آیین نامه اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با همکاری شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش کشور اقدام به برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته را نموده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: شرکت کنندگان در رشته های معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک جهت اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی به رقابت پرداختند که داوطلب می بایست ۵۰درصد سوالات را پاسخ دهد تا بتوانند صلاحیت مربوطه را در یافت کند.
وی ادامه داد: آین آزمون از طریق ارگان اجرایی و نظارتی بطور هماهنگ و هم‌زمان در سراسر کشور برگزار گردید و در مجموع ۲۸۹۷ نفر در این آزمون شرکت کردند.
هاشمی تصریح کرد: نتایج آزمون در تیرماه سال جاری از وب سایت آزمون ها به نشانی www. Inbr. Ir به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.
ضمنا نحوه رسیدگی به اعتراضات پس از برگزاری آزمون طی اطلاعیه جداگانه اعلام خواهد شد.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ خرداد ۰۲
145 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0