دبیر اتحادیه نانوایان شهرستان بهارستان، مدیر بخش سازندگان نظام مهندسی تهران شد دبیر اتحادیه نانوایان شهرستان بهارستان، مدیر بخش سازندگان نظام مهندسی تهران شد

دبیر اتحادیه نانوایان شهرستان بهارستان، مدیر بخش سازندگان نظام مهندسی تهران شد

دبیر اتحادیه نانوایان شهرستان بهارستان، مدیر بخش سازندگان نظام مهندسی تهران شد ، با توجه به تخلفات در حوزه نظام مهندسی از جمله انتصابات اعضای غیر متخصص باید وزارت راه وشهرسازی به این موضوع جدی تر ورود کند

کد خبر: 020301002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ خرداد ۰۲ - ۱۱:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دبیر اتحادیه نانوایان شهرستان بهارستان، مدیر بخش سازندگان نظام مهندسی تهران شد ، با توجه به تخلفات در حوزه نظام مهندسی از جمله انتصابات اعضای غیر متخصص باید وزارت راه وشهرسازی به این موضوع جدی تر ورود کند

دبیر اتحادیه نانوایان شهرستان بهارستان، مدیر بخش سازندگان نظام مهندسی تهران شد

دبیر اتحادیه نانوایان شهرستان بهارستان، مدیر بخش سازندگان نظام مهندسی تهران شد
عضو نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت: با توجه به تخلفات در حوزه نظام مهندسی از جمله انتصابات اعضای غیر متخصص باید وزارت راه وشهرسازی به این موضوع جدی تر ورود کند.
محمدی ادامه داد: با توجه به آن‌که در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های مسکن در کشور با اجرای طرحهای نهضت ملی مسکن رو به رشد است بنابراین در این حوزه باید نظارت ها تشدید گردد.
به گفته عضو نظام مهندسی ساختمان مدیر واحد سازندگان سازمان نظام مهندسی استان تهران مسئولیت مهم رسیدگی به امور مهندسان مجری را بر عهده دارد. این در حالی است که با توجه به اینکه در حال حاضر به کارگیری مجری ذی صلاح برای تمامی ساختمان ها الزامی شده است، این امر نادیده گرفته می شود.
وی گفت: واحد سازندگان نظام مهندسی تهران بخشی مهم است که لازم است، فردی متخصص به صورت متمرکز و تمام وقت، عهده دار این سمت باشد.
وی تصریح کرد: مساله پایین بودن عمر مفید ساختمان ها و هم‌چنین موضوع ساخت مسکن ایمن از جمله چالشهای صنعت ساختمان است، یکی از علل پایین بودن عمر مفید ساختمان‌ها حضور افراد غیر متخصص و متفرقه در این صنعت است که می توان گفت از جمله علل ساخت واحدهای مسکونی و غیر کیفی است.
محمدی عنوان کرد: در این بین سازمان نظام مهندسی، شهرداری ها و وزارت راه وشهرسازی به عنوان ارکان مسئول در صنعت ساختمان نقش کلیدی در نظارت بر روند ساخت و سازها دارند.
عضو نظام مهندسی گفت: از میان سازمان های ذی مدخل در صنعت ساختمان، بی شک سازمان نظام مهندسی بعنوان یک صنف تخصصی و خانه مهندسان، نقش کلیدی در ساماندهی ساخت وسازها را دارند. در چنین شرایطی قرارگیری فردی که سمت دبیر اتحادیه نانوایان را دارد به عنوان مدیر واحد سازندگان نظام مهندسی استان تهران، قطعا با پیامدهای جبران ناپذیری همراه خواهد بود.
وی افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده، به نظر میرسد که وزارت راه و شهرسازی در جایگاه ناظر بر عملکرد سازمان نظام مهندسی به این موضوع رسیدگی کند تا مالکان و سازندگان بیشتر از این متضرر نشوند و کارهای خود را به صورت صحیح و با سرعت انجام گردد.
منبع: ساختمان آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ خرداد ۰۲
198 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0