بازدید مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از دفتر نمایندگی شهرستان تفت بازدید مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از دفتر نمایندگی شهرستان تفت

بازدید مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از دفتر نمایندگی شهرستان تفت

بازدید مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از دفتر نمایندگی شهرستان تفت ، صورت گرفت. مجموعه‌ای می‌ تواند به‌ صورت فعال و پویا عمل کند که ابتدا بر مسائل داخلی خویش فائق آید

کد خبر: 020223012 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۲ - ۳:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بازدید مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از دفتر نمایندگی شهرستان تفت ، صورت گرفت. مجموعه‌ای می‌ تواند به‌ صورت فعال و پویا عمل کند که ابتدا بر مسائل داخلی خویش فائق آید

بازدید مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از دفتر نمایندگی شهرستان تفت

بازدید مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از دفتر نمایندگی شهرستان تفت
بازدید مدیران سازمان از دفتر نمایندگی شهرستان تفت
تیمی متشکل از نماینده شهرستان‌ ها در هیئت‌مدیره، مدیر حوزه ریاست سازمان و مسئول هماهنگی امور شهرستان‌ ها از دفتر نمایندگی شهرستان تفت بازدید کردند.
نماینده هیئت مدیره در امور شهرستانها در این بازدید ضمن پی‌گیری وضعیت ساختمان در حال احداث دفتر نمایندگی شهرستان تفت بر ضرورت برنامه‌ریزی برای تکمیل و بهره‌برداری از این ساختمان در حداقل زمان تاکید کرد و خواهان اهتمام‌ ورزیدن سایر دفاتر نمایندگی برای ساخت ساختمان‌های اداری خود شد.
«حاجی محمدرضایی» دفاتر نمایندگی را بازوان توانمند سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان دانست و نقش این دفاتر را به‌ عنوان تنها تشکل صنفی، تخصصی و فنی در حوزه ساخت‌وساز یادآور شد.
«مجید جلالی‌زاده،» مدیر حوزه ریاست سازمان نیز به نقش پررنگ دفاتر نمایندگی شهرستان‌ ها در تسری بخشیدن دانش تخصصی مهندسین در ساخت‌وسازهای شهری و روستایی اشاره کرد و حل مسائل و مشکلات داخلی سازمان را از مهم‌ترین دغدغه‌های رئیس و اعضای هیئت‌مدیره دانست.
وی ادامه داد: مجموعه‌ای می‌ تواند به‌ صورت فعال و پویا عمل کند که ابتدا بر مسائل داخلی خویش فائق آمده و زمینه را برای ارائه خدمات هرچه بهتر و ساده‌تر به ارباب‌رجوع فراهم آورد.
مسئول هماهنگی امور شهرستان‌ های سازمان نیز با ارائه گزارشاتی از فعالیت دفاتر نمایندگی در سطح استان به مسائل و مشکلات آن‌ ها اشاره کرد و خواستار همراهی هر چه بیشتر حوزه ستادی با دفاتر نمایندگی در راستای حل مشکلات و تسریع امور مربوط به روند اخذ پروانه شد.
«محمدحسین صباغی» گفت: دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها با برنامه‌ریزی زمینه‌ساز به‌کارگیری دانش فنی مهندسین در سرتاسر استان گردیده و در راستای ترویج فرهنگ عمومی استفاده از خدمات مهندسی گام‌های مؤثرتری بردارند.
سرپرست دفتر نمایندگی شهرستان تفت ضمن قدردانی از زحمات اعضای این دفتر نمایندگی در ارائه خدمات مهندسی به مردم شهرستان خواستار اهتمام هر چه بیشتر سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان یزد در مورد واگذاری اختیارات بیشتر به دفاتر نمایندگی در راستای ارائه فعالیت‌های فوق‌برنامه و رفاهی به اعضا شد.
«ابوالفضل فرساد» پرداختن به مسائل فنی و تخصصی را اصلی‌ترین رسالت سازمان نظام‌مهندسی ساختمان خواند و افزود: مردم با اعتماد به دانش مهندسی و به‌کارگیری مهندسین صاحب صلاحیت و دانش فنی ساخت‌وسازهای خود را به سمت فنی‌سازی و ساخت‌وساز اصولی سوق دهند تا بدین‌طریق از اتلاف سرمایه‌های مالی؛ جانی و اقتصادی خویش جلوگیری کنند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اردیبهشت ۰۲
214 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0