دیدار مدیرکل شعب بانک تجارت استان اصفهان با ریاست نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان دیدار مدیرکل شعب بانک تجارت استان اصفهان با ریاست نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

دیدار مدیرکل شعب بانک تجارت استان اصفهان با ریاست نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

دیدار مدیرکل شعب بانک تجارت استان اصفهان با ریاست نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان ، به اتفاق هیات همراه ۳ شنبه 12 اردیبهشت 1402 با ریاست سازمان و برخی اعضای هیات مدیره صورت گرفت

کد خبر: 020215009 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ اردیبهشت ۰۲ - ۵:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار مدیرکل شعب بانک تجارت استان اصفهان با ریاست نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان ، به اتفاق هیات همراه ۳ شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با ریاست سازمان و برخی اعضای هیات مدیره صورت گرفت

دیدار مدیرکل شعب بانک تجارت استان اصفهان با ریاست نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

دیدار مدیرکل شعب بانک تجارت استان اصفهان با ریاست نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان
دیدار مدیرکل شعب بانک تجارت استان اصفهان با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان
مدیرکل شعب بانک تجارت استان اصفهان به اتفاق هیات همراه ۳ شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با ریاست سازمان و برخی اعضای هیات مدیره دیدار کردند.
در این دیدار، منصور حسینی با بیان اینکه درصدد ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تری به اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان هستیم، گفت: پی‌گیر تبدیل باجه نظام مهندسی به شعبه هستیم که این امر ارائه خدمت رسانی بهتر به این سازمان را میسر می‌سازد و در این راستا از کلیه پیشنهادات استقبال می‌کنیم.
آرش بخشی رئیس سازمان در ادامه این جلسه گفت: توقعات اعضای سازمان از بانک ارائه دهنده خدمات به سازمان بسیار بالاست و باید گام‌های بهتری در راستای خدمات دهی به اعضاء برداشته شود.
بخشی ادامه داد: با توجه به فعالیت بیشتر سیستم ارجاع نظارت و گردش مالی سازمان انتظار داریم تسهیلات بهتر و بیشتری به لحاظ کمی و کیفی در اختیار اعضاء محترم سازمان قرار گیرد.
احمد بناکار عضو هیات مدیره نیز با بیان اینکه ما انتظار خدمات متمایزی از بانک تجارت نسبت به سایرین داریم؛ خواستار تعدیل سود تسهیلات ارائه شده به اعضای سازمان و ارائه خدمات جدید شد.
در این جلسه پیشنهاد مشارکت بانک تجارت در ساخت و تجهیز شعبه این بانک در ساختمان جدید سازمان واقع در خیابان اشراق مطرح شد که نتیجه آن به جلسات کارشناسی موکول شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اردیبهشت ۰۲
234 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0