سیصد و یکمین جلسه شورای مرکزی روز ۳ شنبه مورخ 1402/02/12

سیصد و یکمین جلسه شورای مرکزی روز ۳ شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۲

سیصد و یکمین جلسه شورای مرکزی روز ۳ شنبه مورخ 1402/02/12 ، با حضور رئیس سازمان در محل سالن جلسات شورای مرکزی برگزار گردید

کد خبر: 020215008 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ اردیبهشت ۰۲ - ۵:۲۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سیصد و یکمین جلسه شورای مرکزی روز ۳ شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ، با حضور رئیس سازمان در محل سالن جلسات شورای مرکزی برگزار گردید

سیصد و یکمین جلسه شورای مرکزی روز ۳ شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۲

سیصد و یکمین جلسه شورای مرکزی روز ۳ شنبه مورخ 1402/02/12
سیصد و یکمین جلسه شورای مرکزی برگزار گردید
سیصد و یکمین جلسه شورای مرکزی روز ۳ شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ با حضور رئیس سازمان در محل سالن جلسات شورای مرکزی برگزار گردید.
حمزه شکیب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در شروع جلسه ضمن عرض خیرمقدم و تبریک روز بزرگداشت مقام معلم گزارشی از امور جاری سازمان و اقدامات صورت گرفته ارائه کرد.
حمزه شکیب ادامه داد: در بحث تعرفه خدمات مهندسی از اختیار قانونی شورای مرکزی استفاده کردیم. تلاش کردیم اتفاقات بهتری در بحث تعرفه خدمات مهندسی رخ دهد اما به لحاظ شرایط حاکم بر جامعه و تاکید هیات دولت بر رعایت درصد افزایش دستمزد اعلامی از سوی شورای عالی کار موضوع پیچیده گردید.
وی با اشاره به استفاده از مبحث۲ بیان کرد: امیدوار هستیم بعد از اعلام شاخص شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ در اواخر خردادماه اتفاقات بهتری بیفتد.
و با بیان اینکه جلسات نمایندگان رشته های مختلف با وزارت راه و شهرسازی در حال برگزاری است، افزود: امیدواریم در بحث شرح خدمات مهندسی رشته های هفت‌گانه بزودی به نتیجه برسیم.
در ادامه، صبری دبیر اجرایی سازمان گزارشی از روند برگزاری و زمان و مکان بیست و ششمین هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان ارائه کرد.
در نوبت دوم جلسه، هاشم زاده رییس کمیسیون حقوقی و نظام نامه های شورای مرکزی، پیش نویس نظام نامه نحوه تشکیل و اداره دفاتر نمایندگی را که در کمیسیون مذکور مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته بود قرائت کرده و اعضا به بحث و بررسی پیرامون هر یک از بندهای نظام نامه پرداختند.
در خاتمه نیز، فرح شیرازی خزانه دار سازمان کلیات برنامه و بودجه شورای مرکزی را ارائه نمودند که مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت.
لازم به ذکر است، در این جلسه موضوع تشکیل کمیته نظارت بر عملکرد استانها نیز مطرح گردید که تصمیم گیری در مورد آن به جلسه آتی موکول گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اردیبهشت ۰۲
303 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0