جدیدترین شماره فصلنامه گنجینه با موضوع مسابقه طراحی معماری ساختمان مرکزی نظام مهندسی جدیدترین شماره فصلنامه گنجینه با موضوع مسابقه طراحی معماری ساختمان مرکزی نظام مهندسی

جدیدترین شماره فصلنامه گنجینه با موضوع مسابقه طراحی معماری ساختمان مرکزی نظام مهندسی

جدیدترین شماره فصلنامه گنجینه با موضوع مسابقه طراحی معماری ساختمان مرکزی نظام مهندسی ، منتشر گردید. فایل الکترونیک این شماره از فصلنامه گنجینه از سایت سازمان قابل دانلود است

کد خبر: 011229009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ اسفند ۰۱ - ۱۱:۲۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جدیدترین شماره فصلنامه گنجینه با موضوع مسابقه طراحی معماری ساختمان مرکزی نظام مهندسی ، منتشر گردید. فایل الکترونیک این شماره از فصلنامه گنجینه از سایت سازمان قابل دانلود است

جدیدترین شماره فصلنامه گنجینه با موضوع مسابقه طراحی معماری ساختمان مرکزی نظام مهندسی

جدیدترین شماره فصلنامه گنجینه با موضوع مسابقه طراحی معماری ساختمان مرکزی نظام مهندسی
جدیدترین شماره فصلنامه گنجینه منتشر گردید
جدیدترین شماره فصلنامه گنجینه با موضوع مسابقه طراحی معماری ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی منتشر گردید.
شماره ۵۵ فصلنامه گنجینه یزد به مدیرمسئولی مهندس مجتبی فرهمند و مشارکت جمعی ازمهندسین حوزه معماری با موضوع مسابقه طراحی معماری ساختمان مرکزی سازمان گرداوری شده است.
این شماره در ۱۹۲ صفحه حاوی اطلاعات، گفتگوها و گزارشات مرتبط با نحوه برگزاری مسابقه و تصاویری از آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه است که مستندی مفید برای علاقه مندان به حوزه مسابقات طراحی معماری تلقی می گردد.
مجتبی فرهمند، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در بخشی از گفتگویی که با این شماره از فصلنامه انجام داده است به این نکته اشاره میکند که ساختمان مرکزی سازمان، کارگاهی برای آموزش و ترویج مباحث مشارکتی است.
فرهمند در بخش دیگری از اظهاراتش از همه مهندسان، صاحب نظران و گروه‌های تخصصی دعوت می کند تا در فرایند ساخت ساختمان جدید سازمان مشارکت داشته باشند.
فایل الکترونیک این شماره از فصلنامه گنجینه از سایت سازمان قابل دانلود است. هم‌چنین مهندسین گرامی می توانند این نشریه را به صورت الکترونیک از کارتابل مهندسی خود دریافت کنند.
لازم به ذکر است روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد آماده دریافت نظرات و پیشنهادات مخاطبین به ویژه مهندسین عضو سازمان برای ارتقا سطح کیفی این نشریه است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ اسفند ۰۱
342 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0