جشن بزرگ خانواده مهندسی ساختمان استان یزد در محل شهرک نمایشگاه‌های بین المللی جشن بزرگ خانواده مهندسی ساختمان استان یزد در محل شهرک نمایشگاه‌های بین المللی

جشن بزرگ خانواده مهندسی ساختمان استان یزد در محل شهرک نمایشگاه‌های بین المللی

جشن بزرگ خانواده مهندسی ساختمان استان یزد در محل شهرک نمایشگاه‌های بین المللی ، برگزار گردید. ارتقا جایگاه مهندسی وابسته به اقدامات موثر و مفید برای جامعه است

کد خبر: 011229008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ اسفند ۰۱ - ۱۱:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جشن بزرگ خانواده مهندسی ساختمان استان یزد در محل شهرک نمایشگاه‌های بین المللی ، برگزار گردید. ارتقا جایگاه مهندسی وابسته به اقدامات موثر و مفید برای جامعه است

جشن بزرگ خانواده مهندسی ساختمان استان یزد در محل شهرک نمایشگاه‌های بین المللی

جشن بزرگ خانواده مهندسی ساختمان استان یزد در محل شهرک نمایشگاه‌های بین المللی
برگزاری جشن بزرگ خانواده مهندسی استان یزد
با نظر هیات مدیره و برنامه ریزی واحد رفاه و پشتیبانی سازمان جشن بزرگ خانواده مهندسی ساختمان استان یزد در محل شهرک نمایشگاه‌های بین المللی برگزار گردید.
«مجتبی فرهمند» در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع مهندسی گفت: امروزه با توجه به اقداماتی که در حوزه مهندسی انجام شده است شاهد این هستیم که مرگ و میر انسانی در زمان وقوع بحران هایی نظیر زلزله کاهش یافته است.
فرهمند با بیان اینکه ارتقا جایگاه مهندسی وابسته به اقدامات موثر و مفید برای جامعه است، ادامه داد: نقش و جایگاه مهندسی باید به گونه ای تعریف گردد تا مردم لذت مهندسی را بچشند و نتیجه آن را در امنیت، آرامش و رفاه خانواده خود ببینند.
وی با بیان اینکه در سال جاری موفق شدیم ارتباطات و تعاملات مطلوبی را با سازمان ها و نهادهای مرتبط با حوزه ساختمان برقرار کنیم، ادامه داد: در حال حاضر سازمان نظام مهندسی به عنوان مرجعی فنی در استان شناخته میشود که این مهم نشان از جایگاه ویژه سازمان نظام مهندسی و مهندسین عضو سازمان در جامعه دارد.
لازم به ذکر است جشن بزرگ خانواده مهندسی با حضور هنرمندان مطرح کشوری و با حضور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان پس از ۲ سال وقفه به علت بیماری کرونا برگزار گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ اسفند ۰۱
344 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0