مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ، با حضور بیش از ششصد عضو اصالتی و وکالتی سازمان استان برگزار گردید و بودجه سال 1402 سازمان به تصویب رسید

کد خبر: 011229004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ اسفند ۰۱ - ۱۱:۱۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ، با حضور بیش از ششصد عضو اصالتی و وکالتی سازمان استان برگزار گردید و بودجه سال ۱۴۰۲ سازمان به تصویب رسید

مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی
بودجه سال ۱۴۰۲ سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی به تصویب رسید
مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با حضور بیش از ششصد عضو اصالتی و وکالتی سازمان استان برگزار گردید و بودجه سال ۱۴۰۲ سازمان به تصویب رسید.
این مجمع در روز ۴ شنبه، ۲۴ اسفند ماه سال جاری در سالن همایش‌ های هتل ثامن برگزار گردید و بشیر، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ضمن تشکر و خوش‌آمدگویی به افراد حاضر، گفت: جلسات مجمع عمومی بطور عادی سالی یک بار و بطور فوق‌العاده به تعداد دفعاتی که در مجمع عمومی تعیین می‌شود، به دعوت‌هیأت مدیره انجام می شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ادامه داد: این دومین بار در سال جاری است که مجمع عمومی برگزار می‌ گردد و هیئت مدیره تمام تلاش خود را کرده تا مجمع عمومی با رعایت کامل مفاد قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه اجرایی آن برگزار گردد.
وی هم‌چنین در ادامه در مورد تعرفه خدمات مهندسی استان یادآور شد: پیش از این پایین‌ترین نرخ تعرفه در سطح کشور برای مهندسان خراسان رضوی بود اما در حال حاضر با افزایش رقم این تعرفه، دارای بالاترین تعرفه‌ در سطح کشور هستیم.
بشیر ادامه داد: هیئت مدیره با همدلی و عزمی که داشتند تلاش کردند که هم به مردم و هم اعضای سازمان خدمت کنند. این موضوع در ارائه خدمات رفاهی به مهندسان هم مشهود بوده است.
در ادامه این مراسم بعد از انتخاب هیات رئیسه سنی و سپس هیات رئیسه اصلی مجمع، براساس دستور جلسه مهندس ترانه مهاجر، دبیر سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گزارش عملکرد سالانه هیات مدیره سازمان منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ را به اعضا ارائه کرد. در ادامه تراز سالیانه سازمان منتهی به پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ توسط محمدمهدی فروهرنیا، خزانه دار سازمان بیان شد و با اکثریت آرا به تصویب رسد.
در مورد ردیف‌های بعدی دستور کار با عنوان بررسی و تصویب برنامه و بودجه پیشنهادی هیات مدیره برای سال ۱۴۰۲ نیز که توسط مهندس فروهرنیا، خزانه‌دار سازمان ارائه شد، رای گیری صورت گرفت و تمامی بندها با اکثریت آرا به تصویب رسید. (بودجه مصوب مجمع)
هم‌چنین در خاتمه، موضوع تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای اطلاعیه‌های سازمان مورد بررسی قرار گرفت و روزنامه خراسان برای این موضوع انتخاب و تصویب گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ اسفند ۰۱
337 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0