بافت‌ های فرسوده استان نوسازی می‌شوند/ نظام مهندسی بر اجرای معماری ایرانی اسلامی تمرکز کند بافت‌ های فرسوده استان نوسازی می‌شوند/ نظام مهندسی بر اجرای معماری ایرانی اسلامی تمرکز کند

بافت‌ های فرسوده استان نوسازی می‌شوند/ نظام مهندسی بر اجرای معماری ایرانی اسلامی تمرکز کند

بافت‌ های فرسوده استان نوسازی می‌شوند/ نظام مهندسی بر اجرای معماری ایرانی اسلامی تمرکز کند ، بخش عمده ای از ساخت و سازها در استان براساس اصول مهندسی و نظارت کافی شکل نگرفته است

کد خبر: 011223004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ اسفند ۰۱ - ۱:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بافت‌ های فرسوده استان نوسازی می‌شوند/ نظام مهندسی بر اجرای معماری ایرانی اسلامی تمرکز کند ، بخش عمده ای از ساخت و سازها در استان براساس اصول مهندسی و نظارت کافی شکل نگرفته است

بافت‌ های فرسوده استان نوسازی می‌شوند/ نظام مهندسی بر اجرای معماری ایرانی اسلامی تمرکز کند

بافت‌ های فرسوده استان نوسازی می‌شوند/ نظام مهندسی بر اجرای معماری ایرانی اسلامی تمرکز کند
استاندار البرز بیان کرد: بافت‌ های فرسوده استان نوسازی می‌شوند/ نظام مهندسی بر اجرای معماری ایرانی اسلامی تمرکز کند
استاندار البرز اظهار داشت: از سازمان نظام مهندسی استان انتظار می رود مجموعه مشکلات و مسائل را احصا کرده و برای بررسی و حل موانع ساخت و ساز استان ارائه دهند.
مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در نشست با جمعی از اعضای نظام مهندسی استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار گردید، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: بخش عمده ای از ساخت و سازها در استان براساس اصول مهندسی و نظارت کافی شکل نگرفته است.
استاندار البرز گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که از این پس بناها با نقشه‌های بهتر، مصالح ساختمانی روز دنیا و معماری اصیل ایرانی اسلامی شکل گیرد.
وی افرود: شهرداری‌ ها و نظام مهندسی باید تعامل ویژه ای در ساخت و سازها داشته باشند و این امر طبق یک نقشه واحد و مورد تایید، دنبال شود.
عبداللهی ادامه داد: از سازمان نظام مهندسی استان انتظار می‌ رود مجموعه مشکلات و مسائل را احصا کرده و برای بررسی و حل موانع ساخت و ساز استان ارائه دهند.
وی افزود: این اراده وجود دارد که ساماندهی ساخت و ساز ها در استان را آغاز کنیم و الگوی کشور باشیم.
استاندار البرز گفت: نوسازی و ساماندهی بافت‌ های فرسوده از جمله برنامه های مهم کشور و استان است که درصددیم با مشوق های مختلف، پیمانکاران و مردم را برای این امر ترغیب کنیم.
وی گفت: سازمان نظام مهندسی استان می تواند همراهی راه‌گشایی را در ساماندهی بافت‌ های ناکارآمد شهری داشته باشد.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اسفند ۰۱
234 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0