نماینده سازمان به مقام اول مسابقات تنیس روی میز جام دهه فجر دست پیدا کرد نماینده سازمان به مقام اول مسابقات تنیس روی میز جام دهه فجر دست پیدا کرد

نماینده سازمان به مقام اول مسابقات تنیس روی میز جام دهه فجر دست پیدا کرد

نماینده سازمان به مقام اول مسابقات تنیس روی میز جام دهه فجر دست پیدا کرد ، مسابقات تنیس روی میز با حضور ۳۲ شرکت کننده در سالن ورزشی راهداری استان البرز برگزار گردید

کد خبر: 011220006 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ اسفند ۰۱ - ۶:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نماینده سازمان به مقام اول مسابقات تنیس روی میز جام دهه فجر دست پیدا کرد ، مسابقات تنیس روی میز با حضور ۳۲ شرکت کننده در سالن ورزشی راهداری استان البرز برگزار گردید

نماینده سازمان به مقام اول مسابقات تنیس روی میز جام دهه فجر دست پیدا کرد

نماینده سازمان به مقام اول مسابقات تنیس روی میز جام دهه فجر دست پیدا کرد
حسن بیاتی با غلبه بر حریفان توانست به مقام اول مسابقات تنیس روی میز جام بزرگ‌داشت دهه مبارک فجر دست یابد
مسابقات ورزشی ویژه گرامی‌داشت دهه فجر از طرف ادارات کل راهداری و راه و شهرسازی استان البرز میان ادارت تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان البرز و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، در رشته های مختلف برگزار گردید.
در مسابقات تنیس روی میز که با حضور ۳۲ شرکت کننده در سالن ورزشی راهداری استان البرز برگزار گردید، حسن بیاتی در روز اول مسابقات توانست با غلبه بر حریفان به جمع شش نفر برگزیده راه یابد.
بیاتی در روز دوم مسابقات نیز با رقابت پایاپای با حریف قدرتمند خود، در پایان موفق شد، مسابقه را با نتیجه سه برصفر به نفع خود به پایان برساند.
در سومین روز و در مسابقه فینال نیز وی به مصاف حریف پیشکسوت و با سابقه خود رفت.
وی، در این مسابقه نیز در یک رقابت نزدیک موفق شد از سد دیگر حریف قدرتمند خود عبور کرده و به مقام اول مسابقات تنیس روی میز جام بزرگداشت دهه مبارک فجر دست یابد.
لازم به ذکر است مسابقات جام دهه فجر در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های فوتسال(ویژه آقایان)، والیبال، فوتبال دستی، تنیس روی میز، دارت و طناب کشی برگزار گردید که تنها مسابقات باقی مانده، رقابت‌های رشته فوتسال که در مرحله یک چهارم نهایی، تیم سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز به مصاف تیم فوتسال اداره کل راه و شهرسازی استان البرز خواهد رفت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اسفند ۰۱
153 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0