راه اندازی سامانه خدمات رفاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان راه اندازی سامانه خدمات رفاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

راه اندازی سامانه خدمات رفاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

راه اندازی سامانه خدمات رفاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان ، صورت گرفت. مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان دیدار کردند

کد خبر: 011220003 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ اسفند ۰۱ - ۵:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، راه اندازی سامانه خدمات رفاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان ، صورت گرفت. مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان دیدار کردند

راه اندازی سامانه خدمات رفاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

راه اندازی سامانه خدمات رفاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان
سامانه خدمات رفاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان راه اندازی گردید
در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان، از سامانه خدمات رفاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان رونمایی گردید.
در این دیدار که هادی رحمانی مدیر کل راه و شهرسازی گیلان، حمیدرضا شعبانی رئیس سازمان بهمراه اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره، بازرسان سازمان و رئیس شورای انتظامی و قائم مقام مدیرکل راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن حاضر بودند، راه‌کارهای لازم برای آگاهی افزایی به مهندسان و کاهش پرونده های ارسالی به شورای انتظامی سازمان بمنظور حفظ شان مهندسان عضو سازمان ارائه گردید و پیشنهاد ایجاد شعبه قضایی تخصصی برای دعاوی فنی مطروحه علیه مهندسان در دادگاه ها مطرح گردید.
در این جلسه به واقعی شدن حق الزحمه خدمات مهندسی به موازات افزایش تعرفه مربوط و در صورت امکان، اعمال تعرفه جدید سالانه بصورت علی الحساب در ابتدای هر سال و افزایش خدمات رفاهی و ورزشی برای مهندسان عضو سازمان تاکید گردید.
هم‌چنین مقرر گردید، مشکلات موجود در سامانه سپامک که منجر به طولانی شدن صدور و تمدید پروانه اشتغال و … برای اعضا که موجب نارضایتی آنها شده است برطرف شود.
درخواست افزایش ظرفیت طراحی برای رشته های معماری، برق و مکانیک در پایان سال جاری (با توجه به آمار موجود از ظرفیت باقیمانده هر رشته) از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه بود.
بمنظور تشویق مهندسان به ساخت و ساز و بهره مندی از تسهیلات ویژه، پیشنهاد گردید، طرح حمایتی مسکن برای مهندسانی که برای اولین بار اقدام به ساخت و ساز شخصی می کنند، مورد بررسی قرار گیرد.
از دیگر موارد مورد بحث در جلسه مذکور می توان به پی‌گیری مشکلات مربوط به سامانه سیماک، رفع مشکل محدود شدن منابع درآمدی سازمان، نقش کمیته منظر و سیمای شهری، پی‌گیری موضوع تعارض منافع و پی‌گیری وضعیت زمین رفاهی که از طرف اداره کل راه و شهرسازی جهت احداث مجتمع تفریحی ورزشی برای اعضا به سازمان واگذار شده بود نام برد.
لازم به ذکر است در این جلسه، از سامانه خدمات رفاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان رونمایی گردید.
در خاتمه، رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و هیات همراه از واحدهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان بازدید کردند.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اسفند ۰۱
299 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0