شاهرخ رمضان‌نژاد: رسالت سازمان نظام مهندسی کشاورزی، دانش بنیان شدن شاهرخ رمضان‌نژاد: رسالت سازمان نظام مهندسی کشاورزی، دانش بنیان شدن

شاهرخ رمضان‌نژاد: رسالت سازمان نظام مهندسی کشاورزی، دانش بنیان شدن

شاهرخ رمضان‌نژاد: رسالت سازمان نظام مهندسی کشاورزی، دانش بنیان شدن ، است. محصول تولید شده کشاورز پس از بسته‌بندی و فرآوری باید به موقع توزیع شود

کد خبر: 011130028 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ بهمن ۰۱ - ۱۰:۵۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، شاهرخ رمضان‌نژاد: رسالت سازمان نظام مهندسی کشاورزی، دانش بنیان شدن ، است. محصول تولید شده کشاورز پس از بسته‌بندی و فرآوری باید به موقع توزیع شود

شاهرخ رمضان‌نژاد: رسالت سازمان نظام مهندسی کشاورزی، دانش بنیان شدن

شاهرخ رمضان‌نژاد: رسالت سازمان نظام مهندسی کشاورزی، دانش بنیان شدن
رسالت سازمان نظام مهندسی کشاورزی؛ دانش بنیان شدن
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور بیان کرد: برای افزایش بهره‌وری، تولیدمحصول بیشتر، افزایش درآمدتولید کننده و تقویت تولید ازطریق ایجاد دانش جدید و دانش‌بنیان شدن کشاورزی تلاش می‌ کنیم.
شاهرخ رمضان‌نژاد گفت: محصول تولید شده کشاورز پس از بسته‌بندی و فرآوری باید به موقع توزیع شود تا با کمبود مواد غذایی در هیچ نقطه کشور روبرو نشویم.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ادامه داد: انتقال دانش، فراهم کردن زمینه به کار گیری دانش برای تولید مضاعف محصول و انتقال علم کشاورزی به کشاورز برای رسیدن به امنیت غذایی از دیگر زمینه‌ های فعالیت سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است.
رمضان نژاد اظهار داشت: تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان مواد غذایی باید در روزهای پایانی سال و در آستانه عید نوروز به سود کم‌تر قناعت کنند تا همه مردم بتوانند در این مدت آرامش خاطر داشته باشند.
وی افرود: فعالیت این سازمان بر بستر فضای مجازی است و مردم خدمات خود را در بستر الکترونیک دریافت می‌ کنند و راه‌اندازی دفتر نمایندگی در کاشان برای سرعت دادن کارها لازم است.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ بهمن ۰۱
922 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0