شناسنامه دار شدن دویست و سی هکتار از باغات استان مازندران برای ارتقای سلامت تولید و صادرات شناسنامه دار شدن دویست و سی هکتار از باغات استان مازندران برای ارتقای سلامت تولید و صادرات

شناسنامه دار شدن دویست و سی هکتار از باغات استان مازندران برای ارتقای سلامت تولید و صادرات

شناسنامه دار شدن دویست و سی هکتار از باغات استان مازندران برای ارتقای سلامت تولید و صادرات ، دفتر نظام مهندسی کشاورزی در سوادکوه شمالی بسته است

کد خبر: 010915002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ آذر ۰۱ - ۸:۵۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، شناسنامه دار شدن دویست و سی هکتار از باغات استان مازندران برای ارتقای سلامت تولید و صادرات ، دفتر نظام مهندسی کشاورزی در سوادکوه شمالی بسته است

شناسنامه دار شدن دویست و سی هکتار از باغات استان مازندران برای ارتقای سلامت تولید و صادرات

شناسنامه دار شدن دویست و سی هکتار از باغات استان مازندران برای ارتقای سلامت تولید و صادرات
دویست و سی هکتار از باغات مازندران شناسنامه‌دار شدند
محمدی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران بیان کرد: تاکنون دویست و سی هکتار از باغات استان برای ارتقای سلامت تولید و صادرات شناسنامه‌دار شدند.
علی محمدی با اشاره به بسته بودن دفتر نظام مهندسی کشاورزی در سوادکوه شمالی، گفت: قرار شد تا تشکیل مرکز جدید، فرایند پیگیری کارها و امور مربوط در شهرستانهای هم‌جوار صورت گیرد.
محمدی با اظهار این که انتقال و ارائه خدمات در شهرستانهای هم‌جوار طبق دستورالعمل صورت می گیرد، افزود: تلاش می شود در اسرع وقت دفتر جدید نظام مهندسی کشاورزی در سوادکوه شمالی تشکیل گردد.
وی، در مورد کد گواهی ارتقای سلامت برای شناسنامه دارشدن محصولات باغی و کشاورزی گفت: تاکنون هزار و سیصد هکتار برای دریافت کد ثبت نام و برای دویست و سی هکتار از باغات گواهی صادر شده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران گفت: در استان مازندران به علت شرایط خاص و مازاد تولید برای صادرات محصولات کشاورزی، دریافت گواهی ارتقای سلامت الزامی است و شناسنامه دار شدن باغات برای دریافت این کد لازم است.
محمدی ادامه داد: اطلاعات فنی و مهندسی توسط کارشناسان و فرایند تولید در سامانه ثبت و ضبط و سبب میشود تا مصرف کننده در کشور هدف با این فرایندها آشنا گردد.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آذر ۰۱
804 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0