فراخوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای واگذاری غرفه های نمایشگاه فراخوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای واگذاری غرفه های نمایشگاه

فراخوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای واگذاری غرفه های نمایشگاه

فراخوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای واگذاری غرفه های نمایشگاه ، صنعت ساختمان استان یزد اعلام شد. این نمایشگاه در ۲ سالن اصلی طی روزهای پنجم الی هشتم دی ماه سال جاری برپا می گردد

کد خبر: 010830011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ آبان ۰۱ - ۵:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، فراخوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای واگذاری غرفه های نمایشگاه ، صنعت ساختمان استان یزد اعلام شد. این نمایشگاه در ۲ سالن اصلی طی روزهای پنجم الی هشتم دی ماه سال جاری برپا می گردد

فراخوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای واگذاری غرفه های نمایشگاه

فراخوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای واگذاری غرفه های نمایشگاه
فراخوان واگذاری غرفه های نمایشگاه صنعت ساختمان استان یزد
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای حضور و مشارکت در برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان یزد دعوت کرد.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به عنوان مجری و سیاست‌گذار برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان یزد از شرکت های فعال در حوزه صنعت ساختمان دعوت کرد تا نسبت به مشارکت در این نمایشگاه اقدام کنند.
این نمایشگاه در ۲ سالن اصلی طی روزهای پنجم الی هشتم دی ماه سال جاری در محل شهرک نمایشگاه های بین‌المللی استان در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می گردد.
طبق سیاست‌گذاری های جدید و برنامه ریزی های انجام شده نمایشگاه بیست و یکم با نوآوری های متفاوت و با رویکرد فنی و تخصصی و با هدف جذب مشارکت بیشتر جامعه هدف این حوزه برگزار می شود.
شرکتها و افراد حقیقی فعال در حوزه صنعت ساختمان که علاقه مند به حضور در این نمایشگاه هستند می‌ توانند با بررسی پلن جانمایی غرفه ها، از طریق لینک ذیل به درخواست غرفه اقدام کنند.
لازم به ذکر است، شماره تماس ۰۳۵۳۱۵۵ داخلی ۳۰۰ آماده ارائه مشاوره و توضیحات تکمیلی در این باره است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آبان ۰۱
246 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0