انتخاب هیات رییسه دومین سال از دوره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز انتخاب هیات رییسه دومین سال از دوره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

انتخاب هیات رییسه دومین سال از دوره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

انتخاب هیات رییسه دومین سال از دوره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، صورت گرفت. علی‌رضا مجربی کرمانی به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز انتخاب گردید

کد خبر: 010829003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ آبان ۰۱ - ۸:۰۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتخاب هیات رییسه دومین سال از دوره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، صورت گرفت. علی‌رضا مجربی کرمانی به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز انتخاب گردید

انتخاب هیات رییسه دومین سال از دوره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

انتخاب هیات رییسه دومین سال از دوره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز
علی‌رضا مجربی کرمانی به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز انتخاب گردید
هیات رییسه دومین سال از دوره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز انتخاب گردید
یازدهمین جلسه فوق العاده هیات مدیره دوره پنجم، روز شنبه بیست و یکم آبان ماه ۱۴۰۱ با دستور انتخاب هیات رییسه سال دوم از دوره پنجم در محل سالن جلسات هیات مدیره تشکیل گردید.
در این نشست در ابتدای جلسه، وحید کیانی به عنوان رییس سنی جلسه انتخاب شد و سپس هیات مدیره وارد دستور انتخاب هیات رییسه شد.
برای مسوولیت ریاست سازمان، علی‌رضا مجربی کرمانی بعنوان تنها کاندیدای این پست معرفی و با دوازده رای به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برای یک دوره یک‌ساله انتخاب شد.
هم‌چنین برای مسوولیت نایب رییس اول سازمان، فریده قدیری به عنوان تنها کاندیدای این سمت معرفی و با سیزده رای به عنوان نایب رییس اول سازمان برای یک دوره یک‌ساله انتخاب گردید.
در ادامه، امید رضوانی فر به عنوان تنها کاندیدای مسوولیت نایب رییس سازمان معرفی و با سیزده رای بعنوان نایب رییس دوم سازمان برای یک دوره یکساله انتخاب گردید.
تنها کاندیدای هیات مدیره برای مسوولیت دبیری سازمان نیز، غفور نصیرپور بود که وی نیز با سیزده رای برای یک دوره یک ساله به عنوان دبیر سازمان انتخاب گردید.
بعد از آن هیات رییسه سازمان طبق ماده ۷۱ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان برای شور در مورد انتخاب و معرفی خزانه دار سازمان تشکیل جلسه دادند.
اعضای هیات رییسه سازمان، بهرنگ محمدی را برای تصدی مسوولیت خزانه داری سازمان به هیات مدیره معرفی کردند که وی نیز با ۱۳ رای هیات مدیره برای یکدوره یک‌ساله بعنوان خزانه دار سازمان انتخاب گردید.
در ادامه جلسه، مجربی ریاست سازمان ضمن تشکر از اعتماد هیات مدیره، از تلاشهای رییس و هیات رییسه سال اول  تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری همه اعضای هیات مدیره بتوانیم گامهای موثری در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان برداشته شود.
محسن خیری نیز در پایان سومین دوره ریاست خود بر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ضمن تشکر از هیات رییسه و هیات مدیره سازمان برای همراهی شان در یک سال گذشته برای هیات رییسه جدید آرزوی موفقیت کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آبان ۰۱
220 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0