تور بازدید از نمایشگاه ساختمان دبی BIG5 در روزهای 13 الی 18 آذرماه تور بازدید از نمایشگاه ساختمان دبی BIG5 در روزهای 13 الی 18 آذرماه

تور بازدید از نمایشگاه ساختمان دبی BIG5 در روزهای ۱۳ الی ۱۸ آذرماه

تور بازدید از نمایشگاه ساختمان دبی BIG5 در روزهای 13 الی 18 آذرماه ، از طرف واحد رفاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای مهندسین عضو سازمان برگزار می گردد

کد خبر: 010821014 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ آبان ۰۱ - ۹:۰۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تور بازدید از نمایشگاه ساختمان دبی BIG5 در روزهای ۱۳ الی ۱۸ آذرماه ، از طرف واحد رفاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای مهندسین عضو سازمان برگزار می گردد

تور بازدید از نمایشگاه ساختمان دبی BIG5 در روزهای ۱۳ الی ۱۸ آذرماه

تور بازدید از نمایشگاه ساختمان دبی BIG5 در روزهای 13 الی 18 آذرماه

واحد رفاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای مهندسین عضو سازمان تور بازدید از نمایشگاه ساختمان دبی BIG5  در روزهای ۱۳ الی ۱۸ آذرماه برگزار میکند.
مهندسین علاقه مند به شرکت در این تور با قابلیت انتخاب یکی از دو تور به صورت ۴ شب و ۵ روز و ۵ شب و ۶ روز و هر یک از هتل های معرفی شده در تور را اعم از ۴ ستاره و ۵ ستاره را دارند. (کلیه هتل ها در مراکز شهر دبی است.) و هر مهندس می تواند از پکیجهای در نظر گرفته شده شامل گشت یک روزه دبی و بازدید از دهکده جهانی و …با هزینه های اعلامی استفاده کند که به هزینه تور اضافه می گردد.بازديد از نمايشگاه Big5 رايگان است.
نحوه پرداخت هزینه سفر به دبی برای مهندسین عضو سازمان به ازای هر نفر چهار میلیون و پانصد هزارتومان برای ۴ شب و ۵ میلیون تومان برای ۵ شب بعنوان پیش پرداخت و مابقی را بصورت اقساطی طی ۵ فقره چک حداکثر تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ محاسبه می گردد و هزینه همراهان غیر غضو سازمان می بایست به صورت نقدی پرداخت گردد.
در صورت ثبت نام، واریز هزینه پیش پرداخت به منزله ثبت نام قطعی بوده و کلیه هزینه های تور به عهده مهندس و غیرقابل عودت است.
نرخ اعلامی (در فایل پیوست) تقریبی و براساس نرخ ارز روز است و در صورت نوسان (کاهش یا افزایش) قیمت ما به التفاوت دریافت می شود.
در صورت تمایل مهندسین ترانسفر رفت و برگشت یزد- تهران با اتوبوس از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام خواهد شد که در زمان تحویل مدارک به سازمان مهندسین می بایست به سازمان اعلام کنند.
زمان تحویل مدارک به سازمان ازشنبه الی دوشنبه ۲۳ آبان از ساعت ۸ الی ۱۴ است.
مدارک لازم ثبت نام: کپی صفحه اول پاسپورت (اعتبار از تاریخ سفر ۶ ماه)، صفحه اول شناسنامه، کارت ملی، عکس پرسنلی، برگ چک صیادی به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با شناسه ملی: ۱۴۰۰۸۹۲۸۱۱۲
در صورت هر گونه سوال با واحد رفاه سازمان (داخلی ۲۱۴) تماس بگیرید.
برای اطلاعات بیشتر و هزینه شرکت در تور کلیک فرمایید (ریزهزینه و مبلغ تور) (نرخ اعلامي با شرط تكميل ظرفيت و به حدنصاب رسيدن حداقل پنجاه نفر افراد ثبت نامي است.)
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آبان ۰۱
870 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0