نشست میان شهردار جدید گرمدره و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز نشست میان شهردار جدید گرمدره و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

نشست میان شهردار جدید گرمدره و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

نشست میان شهردار جدید گرمدره و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، برگزار شد. توافق به نفع مردم/دستور نقشه‌های ساختمانی گرمدره به تایید می‌ رسد

کد خبر: 010631001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ شهریور ۰۱ - ۴:۵۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست میان شهردار جدید گرمدره و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، برگزار شد. توافق به نفع مردم/دستور نقشه‌های ساختمانی گرمدره به تایید می‌ رسد

نشست میان شهردار جدید گرمدره و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

نشست میان شهردار جدید گرمدره و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز
توافق به نفع مردم/دستور نقشه‌های ساختمانی گرمدره به تایید می‌ رسد
طی نشستی میان شهردار جدید گرمدره و رییس سازمان نظام مهندسی البرز مقرر گردید، تمام دستور نقشه‌ های شهر گرمدره از طریق سامانه ارجاع سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز توزیع گردد.
محسن خیری، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، طی نشستی با شهردار گرمدره، با اشاره به تلاش و پی گیری های ده ماهه و طرح موضوع ساخت و ساز‌های غیر مجاز گرمدره در جلسات مسؤولان استان، بیان کرد: متاسفانه علاوه بر عدم رعایت صلاحیت و ظرفیت مهندسان، در مواردی کار از سوی افراد فاقد تخصص، صلاحیت و حتی افراد غیرمهندس به انجام شده است.
خیری تصریح کرد: براساس گزارشات رسیده در برخی موارد با جعل مهر و امضای مهندسان، کار در شهرداری گرمدره به ثبت رسیده است.
وی در ادامه با اشاره به جلسات متعدد با فرماندار، معاون دادستان، سازمان بازرسی و مصاحبه با رسانه‌های استان، اظهار داشت: تلاش کردیم تا هر چه زودتر روند بسیار خطرناک ساخت و ساز در گرمدره را متوقف کنیم که تاکنون محقق نشده است.
مسعود نجفی، شهردار گرمدره، در ادامه این نشست با اشاره به اینکه شهر گرمدره در سال‌ های اخیر با رشد بی‌سابقه جمعیت و به تبع آن رشد ساخت و سازها مواجه بوده است، ادامه داد: یکی از اولویت‌ های کاری من از ابتدای حضور در شهرداری حراست از حقوق بهره برداران و شهرندان اعلام کرد.
نجفی افزود: عدم رعایت قانون و تخلفات گسترده در زمینه ساخت و ساز در گرمدره، به شکل گرفتن مافیای ساخت و ساز منجر شده که مقابله با آن در راس برنامه‌ های شهرداری قرار دارد.
وی از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز خواست تا از این پس تمامی ساخت و سازهای در حال انجام و حتی ساختمان‌های ساخته شده در گرمدره را مورد بازرسی قرار دهند.
لازم به ذکر است؛ در پایان این نشست مقرر شد از روز شنبه دوم مهرماه تمامی دستور نقشه‌ های صادر شده در شهرداری گرمدره به سازمان ارسال شده و در سامانه ارجاع سازمان جهت انتخاب و معرفی ناظران دارای صلاحیت قرار گیرد.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ شهریور ۰۱
374 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0