اعطای پروانه مرکز کارآموزی جوارکارگاهی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد اعطای پروانه مرکز کارآموزی جوارکارگاهی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

اعطای پروانه مرکز کارآموزی جوارکارگاهی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

اعطای پروانه مرکز کارآموزی جوارکارگاهی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد ، با حضور مدیرکل فنی حرفه ای استان در سازمان نظام مهندسی یزد صورت گرفت

کد خبر: 010609002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ شهریور ۰۱ - ۹:۱۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اعطای پروانه مرکز کارآموزی جوارکارگاهی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد ، با حضور مدیرکل فنی حرفه ای استان در سازمان نظام مهندسی یزد صورت گرفت

اعطای پروانه مرکز کارآموزی جوارکارگاهی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

اعطای پروانه مرکز کارآموزی جوارکارگاهی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد
با حضور مدیرکل فنی حرفه ای استان در سازمان نظام مهندسی یزد صورت گرفت؛
اعطای پروانه مرکز کارآموزی جوارکارگاهی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد
پروانه فعالیت مراکز کارآموزی جوار کارگاهی توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد صادر و ثبت می شود.
در نشست مشترک مدیرکل سازمان فنی حرفه ای استان یزد با رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، پروانه مرکز کارآموزی جوارکارگاهی به سازمان نظام مهندسی اعطا شد.
در این نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تصریح کرد: به استناد تبصره ۲ ماده ۱۱۰ قانون کار و اجرای آیین نامه ایجاد مراکز کارآموزی جوارکارگاهی پروانه فعالیت مراکز کارآموزی جوار کارگاهی توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد صادر و ثبت می شود.
مجید حق جو گفت: مهارت آموزی در بخش کشاورزی باید نهادینه و موثر گردد و در زمینه هایی که استانداردهای آموزشی در حوزه کشاورزی کم می باشد نظام مهندسی کمک کند تا این امر ایجاد شود.
حق جو ادامه داد: میتوان بصورت مشترک و با استفاده از پتانسیلهای موجود هر دو مجموعه دوره های آموزشی در سطح استان برای مهارت هرچه بیشتر کشاورزان و مهارت آموزان در زمینه های مختلف از جمله بهره وری گلخانه ها، دامپروری و شیلات دوره و گارگاه آموزشی برگزار کرد.
وی به مداومت جلسات هم اندیشی اشاره کرد و گفت: تشکیل جلسات کارگروه تخصصی مشترک بطور منظم، همکاری در جهت توسعه مزارع طرحهای کشاورزی و توسعه پروژه های راه اندازی گلخانه های آموزشی، معرفی مدرسان علوم کشاورزی و منابع طبیعی در تخصصهای مورد نیاز از جمله مباحثی است که با همکاری یک‌دیگر می توان در راستای آن گام های موثری برداشت.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی در این نشست ظرفیت سازی و نهادسازی جهت تسریع جریان ورود دانش به محیطهای کشاورزی، توسعه برنامه های مهارت آموزی، اجرای طرح ملی سهم بری دانش از تولید، اشتغال دانش محوری را از جمله سیاست ها و برنامه های مهم این سازمان دانست.
محمدرضا خلف باغی تصریح کرد: با دوگانه کارکردسازی واحدهای تولیدی می توان در اجرای برنامه های توان افزایی و مهارت آموزی دانش آموختگان در بخش کشاورزی تسهیل ایجاد کرد و از دغدغه های آنان کاست.
وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بعنوان بزرگ‌ترین تشکل بخش خصوصی دارای ظرفیتها و پتانسیلهای مهم فنی و مهندسی است که از مهم‌ترین عوامل رشد و توسعه بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان و کشور است.
لازم به یادآوری است: مراسم رونمایی و اعطای مجوز جوار کارگاهی و محیط کار واقعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای مراکز توان افزایی سازمان سازمان نظام مهندسی کشاورزی، با حضور محمدرضا شاه‌پسند» معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در محل سازمان فنی و حرفه ای کشور در تیرماه امسال برگزار گردبد.
منبع:‌خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ شهریور ۰۱
876 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0