تشکیل پرونده مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی تشکیل پرونده مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی

تشکیل پرونده مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی

تشکیل پرونده مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی ، طی تفاهم نامه ای تشکیل پرونده مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی جهادکشاورزی واگذار شد

کد خبر: 010601004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ شهریور ۰۱ - ۸:۰۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تشکیل پرونده مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی ، طی تفاهم نامه ای تشکیل پرونده مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی جهادکشاورزی واگذار شد

تشکیل پرونده مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی

تشکیل پرونده مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی
واگذاری تشکیل پرونده مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی
طی تفاهم نامه ای تشکیل پرونده مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی جهادکشاورزی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار گردید.
پنجمین جلسه شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد در سال ۱۴۰۱ با حضور سیدابوالفضل وکیلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد به ریاست محمدرضاخلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد در سالن جلسات سازمان برگزار شد.
در آغاز این جلسه رییس سازمان نظام مهندسی ضمن عرض خیرمقدم و تبریک پیشاپیش هفته دولت به ارایه گزارشی از قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی، سیاستهای سازمان، ترکیب اعضای انتخابی و انتصابی، روند صدور مجوزها و پروانه ها طبق قانون و هم‌چنین واگذاری ها به این سازمان پرداخت.
محمدرضا خلف باغی از همکاریهای مجموعه جهاد کشاورزی در زمینه واگذاری برخی امور به بخش خصوصی تقدیرو تشکر کرد و گفت: در جهت شفافیت و تسریع در روند کار، همه امور واگذار شده از جمله بحثهای امور اراضی به صورت الکترونیکی انجام می گردد تا در کم‌ترین زمان ممکن تسهیل گردد چون رضایت‌مندی بهره برداران جزء اولویتهای اصلی سازمان است.
در ادامه رییس سازمان جهاد کشاورزی از حضور مستمر و همکاری نظام مهندسی با این سازمان ابراز خرسندی کرد و گفت: با توسعه همکاری ها و واگذاری امور به بخش خصوصی اعم از شرکت‌ها و افراد حقیقی، می‌بایست نظام مهندسی بر تقویت نظارت خود به عوامل اجرایی بیافزاید.
ابوالفضل وکیلی امر نظارت، آموزش و مشاوره را مهم دانست و گفت: واحدهای تولیدی دامی، طیور، گلخانه ای، زراعی و باغبانی، شیلات و … نیازمند ناظر علمی هستند و سازمان باید با نگاه دانش بنیان و حمایت از شرکتهای دانش بنیان قدم های موثری را بردارد.
وکیلی به تعداد سامانه های متعدد در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: لازم است برخی سامانه هایی که در یک راستا طراحی شده اند ابتدا تجمیع شود و در اختیار نظام مهندسی قرار گیرد.
در ادامه اعضای شورا نسبت به بیان مطالب و راه‌کارهای تقویت همکاری دوسازمان و رفع موانع موجود به ایراد سخن پرداختند.
در خاتمه، تفاهم نامه ای در مورد واگذاری تشکیل پرونده مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی جهادکشاورزی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به امضای ۲ رییس سازمان رسید.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ شهریور ۰۱
848 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0