نخستین دوره بازدید از کارگاهای ساختمانی با حضور بیست و پنج نفر از مهندسین جدیدالورود نخستین دوره بازدید از کارگاهای ساختمانی با حضور بیست و پنج نفر از مهندسین جدیدالورود

نخستین دوره بازدید از کارگاهای ساختمانی با حضور بیست و پنج نفر از مهندسین جدیدالورود

نخستین دوره بازدید از کارگاهای ساختمانی با حضور بیست و پنج نفر از مهندسین جدیدالورود ، به حرفه مهندسی در کارگاه های محدوده بلوار جمهوری برگزار گردید

کد خبر: 010505011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ مرداد ۰۱ - ۱۰:۳۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نخستین دوره بازدید از کارگاهای ساختمانی با حضور بیست و پنج نفر از مهندسین جدیدالورود ، به حرفه مهندسی در کارگاه های محدوده بلوار جمهوری برگزار گردید

نخستین دوره بازدید از کارگاهای ساختمانی با حضور بیست و پنج نفر از مهندسین جدیدالورود

نخستین دوره بازدید از کارگاهای ساختمانی با حضور بیست و پنج نفر از مهندسین جدیدالورود
برگزاری کارگاه کارآموزی ویژه مهندسین جدیدالورود به حرفه مهندسی
نخستین دوره بازدید از کارگاهای ساختمانی با حضور بیست و پنج نفر از مهندسین جدیدالورود به حرفه مهندسی در کارگاه های محدوده بلوار جمهوری برگزار گردید.
كارگروه كارآموزي سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در راستاي ارتقا دانش فني و مهارت آموزي مهندسين اقدام به برنامه ريزي بازديدهاي عملي از پروژه هاي ساختمانی در حال اجرا نموده است.
در نخستین دوره از سلسله بازدیدهای برنامه ریزی شده، بیست و پنج شرکت کننده از پروژه هایی در مرحله اجراي سقف زيرزمين و اجراي تير و ستون بازدید کردند و نكات اجرايي مرتبط توسط مهندسین و ناظرين در رشته هاي ۴ گانه تشريح گردید.
در ادامه این بازدید مرحله فونداسيون و نكات اجرايي مرتبط با این بخش اعم از بتن ريزي، اتصالات و هم پوشاني ميلگردها، قطع ميلگردها و نكات هم بندي براي شركت كنندگان در کارگاه آموزش داده شد.
قابل ذکر است براي مهندسين شركت كننده در اين دوره مدرك ويژه كارآموزي صادر مي گردد كه در آينده از امتيازات تشويقي برخوردار است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ مرداد ۰۱
367 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0