قرارداد همکاری الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با شهرداری پلدختر قرارداد همکاری الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با شهرداری پلدختر

قرارداد همکاری الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با شهرداری پلدختر

قرارداد همکاری الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با شهرداری پلدختر ، با امضا طرفین قرارداد علیرضا آریان مهر و صدیقه میری شهردار پلدختر منعقد گردید

کد خبر: 010505007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ مرداد ۰۱ - ۱۰:۲۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، قرارداد همکاری الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با شهرداری پلدختر ، با امضا طرفین قرارداد علیرضا آریان مهر و صدیقه میری شهردار پلدختر منعقد گردید

قرارداد همکاری الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با شهرداری پلدختر

قرارداد همکاری الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با شهرداری پلدختر
روز یک‌شنبه دوم مرداد ماه جاری توافق نامه همکاری الکترونیکی بین شهرداری پلدختر و سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با امضا طرفین قرارداد علیرضا آریان مهر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و صدیقه میری شهردار پلدختر منعقد گردید.
علی‌رضا آریان مهر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان بیان داشت: در عصر فعلی ما که عصر ارتباطات نام گرفته است سرعت انتقال داده و اطلاعات حرف نخست را میزند. بنابراین الکترونیکی کردن وظایف امری حائز اهمیت بوده به نحوی که با بهره گیری از شیوه های جدید و حداقل نیروی انسانی و هزینه، یک سیستم خدمات رسانی پرسرعت و با دامنه نفوذ و تاثیر گذاری بیشتر و کارآمد به وجود آمده و کارکنان به جای پرداختن به روش های کهنه و سنتی با بهره گیری از ابزار الکترونیک، سازمان را در راستای رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده سوق داده تا پل ارتباطی مردم ومسئولان مستحکم‌تر و قابل اطمینان تر شود.
وی تصریح کرد: حرکت به سوی دولت الکترونیک از سیاستهای اصلی ابلاغی دولت به دستگاه های ذی‌ربط است و لاجرم دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در راستای تحقق این مهم اقدامات لازم را انجام دهند.
وی درباره ارائه خدمات الکترونیکی گفت: تکريم ارباب رجوع، جلب رضايت اعضا و جلوگيري از بروکراسي اداري سبب شد سازمان نظام مهندسي ساختمان استان لرستان براي الکترونيکي شدن امور جاري خود و تسريع ارائه خدمات به اعضا برنامه ريزي کند تا ضمن پاسخ گويي به نياز مراجعان، حضور و تردد آنها کاهش يابد و در عين حال به امور ضروري و مورد مطالبه آنها پاسخ داده شود.
وی ادامه داد: در مورد کنترل خدمات مهندسي در سازمان مواردي از قبيل کنترل نقشه، ارجاع نظارت و ثبت نقشه به صورت الکترونيکي انجام مي گردد. با اجرای شدن توافق نامه های که بین سازمان و شهرداری های استان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شده ارسال گزارشات مهندسی گ، کنترل گزارشات، ثبت بررسی گزارشات، رفع نواقص و … نيز از طريق سيستم تحت وب که در پورتال الکترونيکي تعریف شده است قابل مشاهده و پي گيري می گردد.
صدیقه میری شهردار پلدختردر این دیدار بیان کرد: با امضای این توافقنامه از شهریور ماه سال جاری خدماتی مانند دستور نقشه، ارسال اطلاعات مهندسین، تایید نقشه و گزارشان مرحله ای مهندسان ناظر با حذف سیستم کاغذی و بصورت الکترونیکی صورت خواهد گرفت، طبق این توافق‌نامه سازمان نظام مهندسی و شهرداری پلدختر این خدمات را از طریق پورتال ارائه شده، انجام خواهند داد.
وی افزود: با تهیه زیر ساختهای خدمات الکترونیک امور مربوط به شهروندان تسهیل و با کنارگذاشتن روشهای سنتی، بروکراسی اداری و سرگردانی ارباب رجوع حذف می گردد، هم‌چنین با این توافق نامه از دخالت انسانی در امور جلوگیری، مراجعات به شهرداری کاهش و شفافیت در روند ساخت و سازهای سطح شهر تقویت می گردد و بطور کلی فصل جدیدی از خدمات دهی شهرداری به شهروندان شروع خواهد شد.
شهردار پلدختر، توجه و استقرار نظام الکترونیک در امور شهرداری پلدختر را از اهداف مجموعه جدید مدیریت شهری دانست و اظهار امیدواری کرد: با تلاش پرسنل خدوم این شهرداری و شورای اسلامی شهر، این امر مهم هر چه سریع‌تر عملیاتی گردد.
روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ مرداد ۰۱
389 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0