نشست هماهنگی رییس و هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان البرز با مجریان ذی صلاح نشست هماهنگی رییس و هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان البرز با مجریان ذی صلاح

نشست هماهنگی رییس و هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان البرز با مجریان ذی صلاح

نشست هماهنگی رییس و هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان البرز با مجریان ذی صلاح ، برگزار گردید. اطلاع رسانی درباره فرآیند مجریان ذیصلاح و تاکید بر ضرورت صیانت از حقوق مجریان از جمله مباحث این نشست بود

کد خبر: 010505002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ مرداد ۰۱ - ۱۰:۰۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست هماهنگی رییس و هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان البرز با مجریان ذی صلاح ، برگزار گردید. اطلاع رسانی درباره فرآیند مجریان ذیصلاح و تاکید بر ضرورت صیانت از حقوق مجریان از جمله مباحث این نشست بود

نشست هماهنگی رییس و هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان البرز با مجریان ذی صلاح

نشست هماهنگی رییس و هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان البرز با مجریان ذی صلاح
نشست هماهنگی رییس و هیات مدیره سازمان با مجریان ذی صلاح برگزار گردید
اطلاع رسانی درباره فرآیند مجریان ذیصلاح و تاکید بر ضرورت صیانت از حقوق مجریان از جمله مباحث این نشست بود
روز شنبه بیست و پنجم تیرماه ۱۴۰۱ نشست هماهنگی رییس و برخی اعضای هیات مدیره سازمان با مجریان ذی صلاح ساختمانی در محل سالن همایش های سازمان برگزار گردید.
در این نشست که با هدف بررسی چالشهای پیش روی مجریان ذیصلاح و تشریح اقدامات سازمان برای اصلاح و ساماندهی انجام کار مجریان برگزار گردیده بود، خیری رییس سازمان با اشاره به موضوعات مبتلابه امور مجریان ذی صلاح و مطالبات بیان شده، همبستگی و ارایه باکیفیت خدمات را ۲ اصل اساسی برای کسب رضایت دریافت کنندگان این خدمات و ارتقای کیفیت ساخت در استان عنوان کرد.
خیری ادامه داد: در حال حاضر ۲ ماه است که فرآیند مجریان توسط هیات مدیره بویژه مجربی در حال گرداوری است و با کامل شده این فرآیند ، در همایش ششم مرداد که حضور در آن برای کلیه مجریان الزامی خواهد بود، جزییات فرآیندها برای مجریان تشریح خواهد شد.
وی، حرکت به سمت اجرای دقیق قانون و کامل شدن خدمات مجریان را از اهداف مهم هیات مدیره در این دوره دانست و بر نظارت انجمن صنفی مجریان بر نرخ گذاری تاکید کرد.
در ادامه، امید رضوانی فر از اعضای هیات مدیره در سخنانی بر ضرورت افزایش کیفیت خدمات متناسب با افزایش تعرفه تاکید و از مجریان خواست تا برای گام جدید تجهیزات و توانمندی هایشان را ارتقا دهند.
علی‌رضا مجربی دیگر عضو هیات مدیره سازمان نیز گفت: موضوع ورود مجریان سایر استانها به البرز یک دغدغه جدی است که اگرچه مبنای قانونی دارد ولی به جهت رکود صنعت ساختمان در هیچ کجای کشور پذیرفته نیست.
مجربی حرکت به سمت کامل شدن خدمات مجریان را بسیار مهم برشمرد و وعده داد در همایش پیش رو مبنای کامل شده خدمات مجریان ذیصلاح تشریح خواهد شد.
در ادامه شرکت کنندگان به بیان دغدغه ها و مشکلات و موانع پیش روی مجریان ساختمانی پرداختند و خواستار نظارت و برخورد با متخلفان شدند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ مرداد ۰۱
357 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0