رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین: مخاطرات برج های قزوین قابلیت برطرف کردن دارد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین: مخاطرات برج های قزوین قابلیت برطرف کردن دارد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین: مخاطرات برج های قزوین قابلیت برطرف کردن دارد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین: مخاطرات برج های قزوین قابلیت برطرف کردن دارد ، مالک برج خلیج فارس یک طبقه مازاد بر پروانه ساخته است

کد خبر: 010409021 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ تیر ۰۱ - ۲:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین: مخاطرات برج های قزوین قابلیت برطرف کردن دارد ، مالک برج خلیج فارس یک طبقه مازاد بر پروانه ساخته است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین: مخاطرات برج های قزوین قابلیت برطرف کردن دارد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین: مخاطرات برج های قزوین قابلیت برطرف کردن دارد
مخاطرات برج های قزوین قابلیت برطرف کردن دارد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین در مورد برجهای ناایمن در قزوین گفت: در استان قزوین پروژه هایی را داریم که دارای برخی مخاطرات هستند و مخاطرات آنها قابلیت برطرف کردن دارد اما اینکه مصداق متروپل یا مواردی از این دست باشند، نیست.
کلهر گفت: در این راستا سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین و ناظران آن مکاتبات زیادی را با شهرداری، سازمانهای بازرسی و دادستانی انجام دادند که امیدوار هستیم سریع تر نسبت به برطرف کردن مخاطرات موجود اقدام لازم صورت بگیرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین با اشاره به پلمب برج خلیج فارس گفت: مشخصا این برج در مواردی مانند الزامات آتش نشانی، ورودی و خروجی ها، رمپ ها و آسانسور معماری پروژه، مشکلاتی دارد.
وی تصریح کرد: بارها ناظر پروژه خلیج فارس با شهرداری مکاتبه کرده و ما هم پیرو آن، مکاتبات خود را با نهادهای مرتبط انجام دادیم.
وی ادامه داد: مالک برج خلیج فارس یک طبقه مازاد بر پروانه ساخته که باید نسبت به بحث استحکام بنا و اضافه بنا اقدام لازم را انجام دهد.
کلهر با بیان اینکه عمل به قانون موجب پیش‌گیری از تمام حوادث می گردد، ادامه داد: الحمدالله در حوزه ساختمانی، قوانینی که در کشور وجود دارد، تمام موارد ساخت و سازها را لحاظ کرده و این قوانین نیز هر پنج تا شش سال یک بار به روز رسانی می گردد، بنابراین اگر عمل به قانون در کشور صورت بگیرد، شاهد هیچ حادثه تلخی نخواهیم بود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ تیر ۰۱
680 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0